Paljain varpain töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23944611]Riippuu ihan paikasta miten suhtautuisin. Tulis vähän epäluotettava kuva, jos kyseisessä firmassa vaatetus on jakkupuku-linjalla ja joku hiihtelee siellä avoimesti paljain jaloin...[/QUOTE]

avoimesti paljain jaloin vai suljetusti paljain jaloin - siinäpä pulma... :D - mut täällä siis ilmeisesti avoimesti, kun ei ole mitään jalassa - ei edes käytävillä kuljeskellessa...

[QUOTE="vieras";23944606]Ja mitähän ne asiakkaat on? Ei ainakaan ilmeiesti minkään firman piälliköitä, rahvas nyt voi ottaa vastaan vaikka jätesäkki päällä.[/QUOTE]

Mainostoimistossa ei käy rahvas. Päälliköitä ovat. Mutta ymmärtävät meitä luovia ihmisiä :)

[QUOTE="vieras";23944569]Ei paljo kiinnosta minkä kanssa on tekemistä, jos minä menen palaveriin jostain kaupasta vaikka ja minua kättelee ihminen ilman kenkiä, kyllä pisteet ropisee ja alas, eikä takuulla tule kauppoja jos vähänkään samaan hintaan saa toisesta paikasta.[/QUOTE]

kättelee ilman kenkiä?

Tää on kyllä päivän paras.... :D

[QUOTE="vieras";23944621]Naurettava? Jos minä itse vaivaudun pukeutumaan palaveriin siististi ja laitan vielä korkokengät jalkaan ja jakkupuvun päälle, niin minä en silloin ole menossa palaveriin ihmisen kanssa joka ei edes kenkiä vaivaudu jalkaan laittamaan. Kaupan kassaneiti tosiaan on vähän eri asia, ne kengät kun ei näy, ap ei ole kertonut työnsä kuvaa, kehuskelee vain olevansa ilman kenkiä.[/QUOTE]

Ihmisten viisaus ja osaaminen on siis pukeutumisesta kiinni? Just.

[QUOTE="vieras";23944639]Mainostoimistossa ei käy rahvas. Päälliköitä ovat. Mutta ymmärtävät meitä luovia ihmisiä :)[/QUOTE]

Meidän firman mainokset vaihtais mainostoimistoa...

[QUOTE="vieras";23944659]Ihmisten viisaus ja osaaminen on siis pukeutumisesta kiinni? Just.[/QUOTE]

Kunnioittamisesta minä puhuin, älä väännä juttua taas päälaelleen. Jos minä itse vaivaudun pukeutumaan asiallisesti, niin en hyväksy silloin vastapuolelta moisia mokia, enkä sitä että farkuissa otetaan asiakas palaveriin.

[QUOTE="vieras";23944671]Kunnioittamisesta minä puhuin, älä väännä juttua taas päälaelleen. Jos minä itse vaivaudun pukeutumaan asiallisesti, niin en hyväksy silloin vastapuolelta moisia mokia, enkä sitä että farkuissa otetaan asiakas palaveriin.[/QUOTE]

Tässä onkin suuret toimialakohtaiset erot. Meillä noi farkut on ihan toimitusjohtajatasoinen vaate ja niin on meidän asiakkaillakin. Kravattia ei ole nähty aikoihin. Ja siitä huolimatta tai juuri sen takia meneekin hyvin.

[QUOTE="vieras";23944649]kättelee ilman kenkiä?

Tää on kyllä päivän paras.... :D[/QUOTE]

Koetannyt itse yrittää edes miettiä kuinka moukkamaiselta se vaikuttaisi. Mutta minä olenkin vissiin sitä ikäluokkaa joka osaa pukeutua tilanteen mukaan, kyllä minä kotona olen ihan ilman kenkiä, mutta toisaalta en napaanikaan näyttelisi pitkin kyliä.

[QUOTE="vieras";23944683]Tässä onkin suuret toimialakohtaiset erot. Meillä noi farkut on ihan toimitusjohtajatasoinen vaate ja niin on meidän asiakkaillakin. Kravattia ei ole nähty aikoihin. Ja siitä huolimatta tai juuri sen takia meneekin hyvin.[/QUOTE]

Ok, se on ihan eri asia jos asiakas tulee myös farkuissa ilman kenkiä, taidamme olla eri tasoisissa paikoissa töissä, ymmärrettävää...

Siis ilman sandaaleja? what?

Olen lastenhoitajana päiväkodissa ja ei kyllä edes meillä ketään kulje paljain jaloin. Sandaaleissa toki. Johan olis ällöttävää kulkea paljain jaloin työpaikalla.

[QUOTE="höh";23944679]voi vittusaatana mä sanon ja lopetin lukemisen kesken kun ei vissiin ap osaa apna esiintyä. Arvaa nyt tässä kuka sanoo ja mitä.[/QUOTE]

No sinut nyt ainakin tunnistaa, ei kannata tulla sekaamaan keskustelua, me tiedämme kyllä kuka on kuka.

[QUOTE="vieras";23944709]Ok, se on ihan eri asia jos asiakas tulee myös farkuissa ilman kenkiä, taidamme olla eri tasoisissa paikoissa töissä, ymmärrettävää...[/QUOTE]

Mä hyväksyn että erilaisessa paikassa töissä. Ton "tason" arvioinnin jättäisin pois, koska sitä voi mitata monella mittarilla. Ja on erittäin paljon mittareita, jolla meidän taso on aika korkea :)

[QUOTE="vieras";23944724]Mä hyväksyn että erilaisessa paikassa töissä. Ton "tason" arvioinnin jättäisin pois, koska sitä voi mitata monella mittarilla. Ja on erittäin paljon mittareita, jolla meidän taso on aika korkea :)[/QUOTE]

No minä tason jo katsoin: farkut ja paljaat jalat kertovat hyvin paljon...

[QUOTE="vieras";23944738]No minä tason jo katsoin: farkut ja paljaat jalat kertovat hyvin paljon...[/QUOTE]

asiakastyytyväisyys, henkilöstön viihtyvyys, liikevaihdon kasvu%, liikevoitto...

[QUOTE="vieras";23944738]No minä tason jo katsoin: farkut ja paljaat jalat kertovat hyvin paljon...[/QUOTE]

Minäkin huomaisin jakkupuvussani olevani ihan väärässä paikassa ja menisin hyvin hiljaa ovesta ulos.

Yhteistyössä