Palelisitko, jos teillä olisi sisälämpö +20,5?

meillä on
Meillä on suunnilleen tuo mutta kun ollut niin kosteaa voisi pikkasen saada lämpöä.
Nenä menee tukkoon kuumassa ja makkartissa vielä vilpoisempi niin hyvä nukkua. Ovi vielä reippaasti auki yön ja talvellakin vähän, on niin raikas nukkua.
 
Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Rinsessa-Ryysynen:
Mietin tossa pitäiskö laittaa takkaan tuli...
Mä en vielä palele, mutta jos asteen laskee, niin sitä täytyy lisätä vaatetta niskaan.
Paljon teillä mittari näyttää?
Niin että kysyt täältä palstalta, että onko sinun niin kylmä, että pitäisi laittaa takkaan tuli?

Nojåå, kyseltiinhän täällä sitäkin, että joko voi alkaa käyttämään villapaitaa.
 
xoxo
En palelisi, nimittäin olin äsken uudella asunnolla jossa seinällä lämpömittari joka näytti 19 astetta ja ihmettelinkin kun tuntui niin lämpimältä, eli tällä hetkellä meillä tämänhetkisessä kodissa varmaan 17-18 astetta. Ei talvisaikaan tarvitsekaan kotona tarjeta paljainvarpain puolialastomana, mulla on kotona villasukat jalassa ja fleece päällä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja xoxo:
Ei talvisaikaan tarvitsekaan kotona tarjeta paljainvarpain puolialastomana, mulla on kotona villasukat jalassa ja fleece päällä.
Heh, mun mielestä kotona pitää aina tarjeta kuleksimaan pelkissä alusvaatteissa.. :ashamed: :whistle: Jos ei tarkene, sisällä on liian kylmä. :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja xoxo:
Ei talvisaikaan tarvitsekaan kotona tarjeta paljainvarpain puolialastomana, mulla on kotona villasukat jalassa ja fleece päällä.
Samaa mieltä! Varsinkin kun itse maksaa lämmityksen, olen entistä enemmän samaa mieltä ;)

Nyt reilu 20 astetta tuntuu kylmältä kun siihen ei ole vielä kesän jälkeen tottunut, mutta talvella se on jo hyvä sisälämpö. Yleensä meillä on kyllä 18-19 astetta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Jäätyisin hengiltä noin kylmässä kämpässä. :D

No joo, tää kämppä onkin "vähän" turhan lämmin... Kesällä helposti 27-29C (ei saa läpivetoa ja kämppä suorassa auringonpaisteessa noin 15-16 saakka), talvellakin 24-26C. Yritän pitää pattereita pienemmällä, mut ikävä kyllä ikkunoista vetää sitä tahtia, että on pakko pitää kunnolla lämpöä päällä talvisaikaan.
Meillä ihan sama,kesällä tosin saattaa olla jopa +32 astetta...Mikään ei auta.Nyt on syksyn myötä laskenut sentään +26,se on ihan ok.Todellakin jäätyisin hengiltä jossain 20-asteisessa kämpässä :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
En, meillä on ihan normisti n. +19-20 makkarissa n. +17 :whistle:
Suunnilleen näin. Pojalla kun oli astma oireita ja niissä koulutuksissa käytiin, niin siellä terottiin sitä että huoneen lämpö ois hyvä aina pitää 18-21 astetta ja makkareissa mielummin vaikka hiukan alle sen.

 

Yhteistyössä