palaa käämi, ei pala

vvk
Pakko saada purkautua jonnekkin jotenkin. Meidän lapsen isä ei tee kerta kaikkiaan oikein mitään lapsen kanssa. Ei syötä, paitsi jos käskytän, ei vaihda vaippaa, ei kylvetä, ei ulkoile, eikä muutenkaan vietä hänen kanssa aikaa paitsi jos mulla on asioita hoidettavana tai vessahätä tai kotihommien hoitoa, mutta sillonkin pikku ukko konttailee ja roikkuu housun lahkeessa, niitäkään ei saa lasta vahtimatta tehdä. Ruokaakin joskus tulee laitettua pikku mies sylissä. Mies ei tee kotihommiakaan, ei sitten ollenkaan, eikä itse asiassa paljon muutakaan kuin istuu siinnä s****nan tietokoneella ja valittaa jos me pienokaisen kanssa leikitään liian lähellä tai pidetään liian kovaa meteliä hänen mielestään. Ollaan jouduttu pariin otteeseen lähtemään ulos lenkille kun ei sitä mäkätystä kuuntele kukaan.mies nukkuu tällä hetkellä toisessa makkarissa että saa nukuttua kun me aamulla halutaan herätä rauhassa eikä kuulla heti herättyä "ala nousta,mene jo että saan nukkua, menkää jo"... Mutta aamulla kun Poju haluaisi herättää isän toisessa huoneessa niin isä vaan murahtaa " laittakaa ovi kiinni, antakaa mun nukkua".. Meidän lapsosella on siis ikää vasta 10kk mutta mutta..niin en tiedä tuskastuttaa vaan niin hitosti.
 
vvk
Minä olen 23 ja mies 29 että ei mies ainakaan enää ole nuorimmasta päästä. Ei toivoakaan että menisi töihin, kovasti siitä on puhunut mutta mitään ei saa aikaseks. Kaikki aika vaan menee siinä koneella istuessa. Menisikin töihin niin tekisi edes jotain muutakin, mutta ei onnistu...
 
"vieras"
Minä en tollasta "miestä" katselis. Ootteko naimisissa? Jos ette erohan on käytännön tasolla helppo: sinä ja lapsi muutatte pois äijän luota.
Oliko mies tollanen jo ennen lapse syntymää? Jos oli niin sitä suuremmalla syyllä,etsi uusi koti itsellesi. Voisitko muuttaa aluksi esim vanhempiesi tai jonkun kaverisi luokse? Vanhempain-/hoitovapaalla ei rahaa mitenkään liikaa ole,mutta toisaalta jos "jättäydyt" yksinhuoltajaksi saat joitain tukia..
 
vvk
Ei olla naimisissa. Se ei ole niin yksinkertaista kun voisi kuvitella sen olevan, me asutaan toisella puolen suomea kuin minun perhe (äiti ja isä ja koko muu suku) ystäviä ei täällä päin ole, eikä niitä kyllä muutenkaan ole. Olen sanonut joskus että me lähdetään pikkusen kanssa pois, mutta mutta sitten sieltä kuuluu vastaukseksi että pikkunenhan ei hänen luotaan lähde pois minä saisin kyllä mennä, mutta en sitten ole halunnut/uskaltanut lähteä.
 
Viimeksi muokattu:
vvk
Nii ja Juu oli hän aikaisemmin ennen lasta samankaltainen, mutta hiukan lievempänä..eikä Se minua Sillon häirinny tällä tavoin, mutta kun nyt olisi pieni lapsi joka tarviis myös isänsä huomiota joskus, eikä sitä aina saa,
 

Yhteistyössä