Palaa käämi pojan luokkakaverin takia!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kristiina"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kristiina"

Vieras
Poika tuli koulusta äsken kantaen luokkakaverin lippistä, toi sen meille pesuun kun oli sen heittänyt kuralätäkköön. Okei, tottahan mä sen pesen. Kysyin kuitenkin että miksi niin hölmösti oli mennyt tekemään niin tämä toinen oli lyönyt meidän poikaa mahaan, siitä oli suuttunut. Olen ylpeä että meidän poika ei ollut kuitenkaan lyönyt takaisin!

Mutta, se mikä ottaa päähän niin tätä toista poikaa lellitään, meidän poika sai kahden viikon jalkapalloilu kiellon välitunneille, tämä toinen poika vain viikon. Olivat siis olleet pelaamassa välitunnilla jalkapalloa, pelin päätyttyä meidän poika oli iloinnut että "jee, voitettiin 2-1", tuo toinen poika oli väittänyt että tasan päättyi, siitä sitten tullut tuo kahakka. Ja tämän oli kuulemma moni luokkakaveri nähnyt että tuo toinen aloitti mutta puolustavat häntä kun hän on luokan kingi! Joo, niin on, hänen mummansa toimii luokassa avustajana ja hän saa tehdä mitä huvittaa!

Ja tosiaan tämä ei ole ensimmäinen kerta kun tulee ilmi että tuota poikaa kohdellaan erilailla kuin muita ja uskoisin että johtuu ihan tuosta että mummansa siellä töissä...

Mumma ja poika itse ovat niitä luotettavimpia toden näkijöitä tässä? Voi ollakin, mutta kannattaa ehkä kysyä joltain neutraalilta osapuolelta vielä ennenkuin kilahtaa...

Yhteistyössä