R
Rukoilijasirkka
Vieras
Mä olen ajatellut, että vaikka ois mimmonen päivä, niin aina sanon molemmille lapsille, että rakastan heitä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :'(:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja :'(:minä tosiaan seurasin joonatanin tarinaa sairastumisesta lähtien ja rukoilin, voi kuinka rukoilinkaan paranemista tuolle pienelle pojalle. :'( en pysty ymmärtämään miksi näin piti käydä, miksi meidän kaikkien rukoukset eivät auttaneetkaan... ehkä jonain päivänä se selviää mikä tarkoitus tällä kaikella on...
nyt voin vain rukoilla jaksamista äidille.
Mikä syöpä hänellä sitten oli? :/
aivokasvain
Alkuperäinen kirjoittaja maikku:siis piti laittaa että toisten suruilla liitämistä... Toi on surullista että ymmärrätte vasta tuommosesta oman onnenne ettekä muuten.
Pintaliitäjät on surullisia ihmisiä..mässäilee toisten surulla..ja sitten hokee just jotain tommosta pari viikkoo ja unohtaa sen ja kiukuttelevat taas lapsilleen entiseen malliin =/ .
Kotiäitiyttäni en vaihtas mihinkään ja olen joutunut luopumaan joistain asioista että pystyn tämän lasten kotona kasvattamisen toteuttaa enkä suostu uskomaan että se kellää olisi loppuviimein kiinni siitä että on pakko mennä töihin että pärjää
Alkuperäinen kirjoittaja maikku:siis piti laittaa että toisten suruilla liitämistä... Toi on surullista että ymmärrätte vasta tuommosesta oman onnenne ettekä muuten.
Pintaliitäjät on surullisia ihmisiä..mässäilee toisten surulla..ja sitten hokee just jotain tommosta pari viikkoo ja unohtaa sen ja kiukuttelevat taas lapsilleen entiseen malliin =/ .
Kotiäitiyttäni en vaihtas mihinkään ja olen joutunut luopumaan joistain asioista että pystyn tämän lasten kotona kasvattamisen toteuttaa enkä suostu uskomaan että se kellää olisi loppuviimein kiinni siitä että on pakko mennä töihin että pärjää
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Agnostikko kysyy, että mikä tällaisen "Jumala ottaa" sananhelinän tarkoitus on? Miksi jumala antaa ja sitten ottaa? Eikö se vasta ole äärettömän julmaa "rakastavalta isältä"?
Tilanne on vain kauhea, pienen lapsen tuskainen kuolema on kamalinta mitä maan päällä voi tapahtua. Olen todella surullinen niiden kaikkien puolesta, jotka tämän joutuvat kokemaan :'(
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Agnostikko kysyy, että mikä tällaisen "Jumala ottaa" sananhelinän tarkoitus on? Miksi jumala antaa ja sitten ottaa? Eikö se vasta ole äärettömän julmaa "rakastavalta isältä"?
Tilanne on vain kauhea, pienen lapsen tuskainen kuolema on kamalinta mitä maan päällä voi tapahtua. Olen todella surullinen niiden kaikkien puolesta, jotka tämän joutuvat kokemaan :'(
4 vee, eikä osaa ärrää sanoa, voi sun penskaas.Alkuperäinen kirjoittaja ups:Ehkä minunkin olisi pitäny toi tarina kuulla tänään. Raivostutti kun tuo oma kohta 4vee halus väkisin vängällä äitin viereen nukkumaan ja kaks tuntia kikatteli ja pusutteli nenää ja silmää ja kyynärpäätä ja otsaa ja mitä keksikin. Sitte ku ärähin ett nyt pää tyynyyn niin toinen toi sen silkkisen pehmoisen poskensa poskea vasten ja rutisti kaulasta; äiti, minä lakastan sinua tosi tosi tosi kovasti.. ;(
Alkuperäinen kirjoittaja Maikku:Minä en ymmärrä vaan tätä hommaa nyt, kuinka sen unohtaa. Minulla toki se että olen kokenut keskenmenoja ja ollut todella lähellä menettää poikani, sekö pitää ihmisen kokea että muistaa tuon joka aamu kun herää eikä pura pahaa oloaan niihin? En kyllä ikinä ole ollut sorttia joka purkas pahan olonsa/pahan päivänsä muihin ihmisiin, vaikee ymmärtää..
Voi mistä näitä typeryksiä tulee?Alkuperäinen kirjoittaja m:4 vee, eikä osaa ärrää sanoa, voi sun penskaas.Alkuperäinen kirjoittaja ups:Ehkä minunkin olisi pitäny toi tarina kuulla tänään. Raivostutti kun tuo oma kohta 4vee halus väkisin vängällä äitin viereen nukkumaan ja kaks tuntia kikatteli ja pusutteli nenää ja silmää ja kyynärpäätä ja otsaa ja mitä keksikin. Sitte ku ärähin ett nyt pää tyynyyn niin toinen toi sen silkkisen pehmoisen poskensa poskea vasten ja rutisti kaulasta; äiti, minä lakastan sinua tosi tosi tosi kovasti.. ;(
Alkuperäinen kirjoittaja m:4 vee, eikä osaa ärrää sanoa, voi sun penskaas.Alkuperäinen kirjoittaja ups:Ehkä minunkin olisi pitäny toi tarina kuulla tänään. Raivostutti kun tuo oma kohta 4vee halus väkisin vängällä äitin viereen nukkumaan ja kaks tuntia kikatteli ja pusutteli nenää ja silmää ja kyynärpäätä ja otsaa ja mitä keksikin. Sitte ku ärähin ett nyt pää tyynyyn niin toinen toi sen silkkisen pehmoisen poskensa poskea vasten ja rutisti kaulasta; äiti, minä lakastan sinua tosi tosi tosi kovasti.. ;(
Alkuperäinen kirjoittaja m:4 vee, eikä osaa ärrää sanoa, voi sun penskaas.Alkuperäinen kirjoittaja ups:Ehkä minunkin olisi pitäny toi tarina kuulla tänään. Raivostutti kun tuo oma kohta 4vee halus väkisin vängällä äitin viereen nukkumaan ja kaks tuntia kikatteli ja pusutteli nenää ja silmää ja kyynärpäätä ja otsaa ja mitä keksikin. Sitte ku ärähin ett nyt pää tyynyyn niin toinen toi sen silkkisen pehmoisen poskensa poskea vasten ja rutisti kaulasta; äiti, minä lakastan sinua tosi tosi tosi kovasti.. ;(
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:En kyllä katso, että se, että jonkun toisen ihmisen kärsimys koskettaa tekisi minusta pintaliitäjän ja toisten murheilla mässäilijän. Erityisesti lasten kuolema koskettaa aina. Oman lapsensa kuolemaa, en soisi kenenkään joutuvan kokemaan, olkoonkin että kuolema on väistämätön osa elämää tai pikemminkin päätepiste ainakin tälle maanpäälliselle elämälle- eikä se kysy ikää tai lupaa.
Kun lapsi, vaikka tuntematonkin kuolee- nostaa se pintaan sen kipeän tietoisuuden,että mikään ei tosiaan ole itsestäänselvää ja yksi ainoa sekunti, voi muuttaa elämän pysyvästi.
Ja minusta on luonnollista, että se kipeä tietoisuus ravistaa ja vavistaa ihmistä siten, että hän pyrkii olemaan hellempi ja rakastavampi lapsilleen. Vaikka ei siihen suinkaan jokahetki kykenisi.
Ei sen, että toisen ihmisen tuska ja menetys-( koskivat ne sitten mitä elämän osa-aluetta tahansa) avaa omia silmiä sille, kuinka paljon hyvää elämässä onkaan- tee kenestäkään yksinomaan raadollista.