Paksureitiset, mistä osatte farkut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kujakatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kujakatti

Jäsen
01.02.2008
160
0
16
Siis onko muita joilla ongelmakohtana on reidet. Minä ilmeisesti tälläinen päärynä-malli. Yläosa saisi aina olla numeroa pienempi kuin alaosa.

Itse olen ostanut mm. Vero Modasta farkkuja, mutta sitten kun saan tarpeeksi ison koon reisistä on vyötäröllä väljää :(
Olisko jollain vinkkejä mistä löytyisi nuorekkaita ja hyvännäköisiä farkkuja, jotka sopivat vähän paksummillekin reisille?

Mä olen ostanut Espritin ja Henkkamaukan. :) ...tosin molemmista saa hiukka liian löysää vyötäröä, mut espritin korjaantuu vyöllä, henkkamaukan pöksyihin tein pienet kavennukset vyötärölle. :)

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mä olen ostanut Espritin ja Henkkamaukan. :) ...tosin molemmista saa hiukka liian löysää vyötäröä, mut espritin korjaantuu vyöllä, henkkamaukan pöksyihin tein pienet kavennukset vyötärölle. :)

Ai ja joo... henkalta mulle menee kyllä vaan se isojen tyttöjen malliston pökä. Ne tavalliset farkut nousee ehkä polviin... :snotty:

Mulla on crazy age farkut (vai onko liian nuorekkaat?) ja nämä ovat kyllä ERITTÄIN joustavaa stretsiä... Mulle ja kaverilleni meni samat farkut jalkaan vaikka painoeroa on yli 20 kiloa! Ja nytkin mulla on käytössä housut jotka ostin kun painoin noin 5kg enemmän, farkut on edelleen tosi hyvät ja "tiukat", ei löpötä ollenkaan! Nää siis kasvaa ja kutistuu tarpeen mukaan! :)

Vaikka olenkin jo tälläinen vanhus :D niin jotenkin nuo ns. isojen tyttöjen pöksyt on yleensä minun makuuni aika tätimäisiä tai sitten en vain ole osannut katsoa oikein.
En varsinaisesti ole mikään "iso tyttö" muuten, sillä pituutta vain 165 cm ja painokin ihan normipainoindeksin rajoissa (toivon mukaan ainakin), mutta vaikka olen ollut hoikempikin niin reidet aina suht paksut.

Alkuperäinen kirjoittaja kujan katti:
Vaikka olenkin jo tälläinen vanhus :D niin jotenkin nuo ns. isojen tyttöjen pöksyt on yleensä minun makuuni aika tätimäisiä tai sitten en vain ole osannut katsoa oikein.
En varsinaisesti ole mikään "iso tyttö" muuten, sillä pituutta vain 165 cm ja painokin ihan normipainoindeksin rajoissa (toivon mukaan ainakin), mutta vaikka olen ollut hoikempikin niin reidet aina suht paksut.

En mäkään mikään järin iso täti ole, aika normipainoisen näköinen (hiukka pyöreä..), mut suurin osa sijoittunut tuohon lantiolle. :(

Mutta tuolla henkkamaukalla on välillä tosi nuorekkaitakin pöksyjä. :) ...samoin Espritillä. :)

Muista isojen tyttöjen mallistoista mulle ei ole iloa, koska ne on liian lyhkäsiä.

Yhteistyössä