Paksuna taas enkä edes tiedä kuka isä on :S

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KÄÄK!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KÄÄK!!

Vieras
En uskalla kirjoittaa mustana ettei minua kivitetä mutta siis minulla on jo ennestään pieni tyttö ja nyt olen taas raskaana VAIKKA minulla on ollut pillerit. Olen tässä kuussa harrastanut seksiä 2 miehen kanssa, tytön isän ja erään toisen eikä minulla ole hajuakaan kumpi on tämän lapsen isä.. Mitä ihmettä minä teen ja kuinka edes pärjään 2 lapsen kanssa ihan yksin? Olen juuri muuttamassa 700km päähän sieltä missä tytön isä asuu eikä hänestä muutenkaan ole ollut mitään apua edes tämän yhden kanssa!

Juujuu.

Jos sä oot tässä kuussa (joulukuu) maannut kahden miehen kanssa, niin aika äkkiä oot saanut plussan raskaustestiin.

Sääntö numero yksi: Ei liikaa herkkuja yhteen provoon. Sekin jäi tässä toteutumatta.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Juujuu.

Jos sä oot tässä kuussa (joulukuu) maannut kahden miehen kanssa, niin aika äkkiä oot saanut plussan raskaustestiin.

Sääntö numero yksi: Ei liikaa herkkuja yhteen provoon. Sekin jäi tässä toteutumatta.

no en tässä kuussa vaan viimeisten kuukautisten jälkeen ja sori vaan ei ole provo vaikka uskomattomalta kuulostaakin!

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Abortti tai isyystesti. Lapsen on tärkeä saada olla myös isänsä kanssa.

toki minä sen isyystestin teettäisinkin. Tuo lapsen isä näkee tyttöään tällä hetkellä noin kerran kuukaudessa ja asuu samassa kaupungissa. Nyt me olemme muuttamassa 700km päähän joten eipä tule isänsä kanssa olemaan muutenkaan, kumpi tahansa noista miehistä nyt isä onkaan

Alkuperäinen kirjoittaja lapsilla oikeus isään..:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
paneskelet tyttösi isän kanssa vaikka ette oli yhdessä?

jeps

Mikset ole lapsesi isän kanssa yhdessä, kun kerta panemaankin pystytte?

Ei vaan onnistu meillä. Kun nähdään kerran kuukaudessa niin on ihanaa mutta enempää ei toisen naamaa pysty katella. Vaikka hänestä kyllä välitänkin

jeps

Miksi ihmeessä ei voisi paneskella vaikka ei arki yhdessä sujukaan?

Ap´lle sanon, että on muutkin pärjännyt yksin kahden lapsen kanssa, joten kyllä sinäkin pärjäät!
Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja huhh:
mut kannattaa harkita onko tossa sun touhus järkee..

no eihän tässä mitään järkeä olekaan. Juuri siksi muutimmekin ettei tuon exän kanssa jatku tuo juttu tuollaisena mutta nyt tuli vähän mutkia matkaan

moi, onnea vaikka nyt tuntuukin raskaalta ja mahdottomalta.

pärjäät varmasti. kahden kanssa pärjää ihan kuin yhdenkin ja kun lapset kasvavat heistä on seuraa toisilleen. itsekin tulin ehkäisyn läpi raskaaksi jo yhden lapsen yh:na ja oikein hyvin on mennyt. isyys sun kannattaa tietysti selvittää sillä lapsella on oikeus tietää isänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:

jeps

Miksi ihmeessä ei voisi paneskella vaikka ei arki yhdessä sujukaan?

Ap´lle sanon, että on muutkin pärjännyt yksin kahden lapsen kanssa, joten kyllä sinäkin pärjäät!
Tsemppiä!

Niin kai sitä pärjää :). Siihen pitää vain osata asennoitua.. Ja kiitos, olet ensimmäinen joka ei pidä minua ihan idioottina :D

älkää ny heti heitelkö kivillä..kyllä mullakin on ollut eksän kans sutinaa ja parin muunkin tyypin kanssa vaikk aen seurustele..himot n eon sinkuillakin..j ajos ehkäsy j atietysti mielellään kondomi joka suojaa suurimmalta osin taudeilta mukana niin kuka kärsii..paitsi tietysti nyt ..

Alkuperäinen kirjoittaja lai-ne:
moi, onnea vaikka nyt tuntuukin raskaalta ja mahdottomalta.

pärjäät varmasti. kahden kanssa pärjää ihan kuin yhdenkin ja kun lapset kasvavat heistä on seuraa toisilleen. itsekin tulin ehkäisyn läpi raskaaksi jo yhden lapsen yh:na ja oikein hyvin on mennyt. isyys sun kannattaa tietysti selvittää sillä lapsella on oikeus tietää isänsä.

Olen aika varma että isä on sama kuin tuon tytön isä sillä toisen kanssa olin juuri edellisten kuukautisten loputtua ja hän ei edes tullut sisään, tytön isän kanssa olin puolivälissä kiertoa ja hän tuli sisään. Mieluummin ehkä toivoisinkin että molemmat lapset olisivat samalle miehelle vaikkei tuosta isäksi olekaan.. ja tuo on kyllä totta että ainakin lapsista on toisilleen seuraa...

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
älkää ny heti heitelkö kivillä..kyllä mullakin on ollut eksän kans sutinaa ja parin muunkin tyypin kanssa vaikk aen seurustele..himot n eon sinkuillakin..j ajos ehkäsy j atietysti mielellään kondomi joka suojaa suurimmalta osin taudeilta mukana niin kuka kärsii..paitsi tietysti nyt ..

Minulla ei ole ollut viimeisen kahden vuoden aikana kuin 3 miestä tytön isän lisäksi ja olen ollut koko ajan sinkku, minusta tuo ei siis ole edes paljon. Sattumoisin yksi niistä oli juuri tässä kuussa. Tytön isän kanssa onkin sitten ollut samanlaiset välit viimeiset 2 vuotta

hmmm. tässä eletään vasta kuun 10 päivää ja olet ehtinyt kahden miehen kanssa hommaileen JA tekemään jo positiivisen testin. wau. mitä ihmettä tahdot oikeasti? huomiota? näytät saavan. tsemppiä.

Yhteistyössä