Joitain mietteitä.
Olen ehdottomasti vastaan pakkorokotuksia. Ihmisillä pitää olla vapaus päättää omasta kehostaan ja mitä sinne laitetaan.
Itse olen rokotusmyönteinen ja olen nyt saanut x2 koronarokotukset.
Rokottamattomat tulevat saamaan tavalla tai toisella koronan, jos deltavirusmuunnos leviää vesirokon tavoin. Ja aivan varmasti tämän jälkeen tulee muita muunnoksia, sillä tämä korona ei nyt jostain syystä suostu millään tukahtumaan. En usko, että pystyy jäämään katveeseen sairastamatta tämän takia.
Jokainen päättäköön omalta kohdaltaan riskinsä ja voi toivoa, että sairastaa lievänä.
Itse aiheutetut sairaudet ja kustannukset. On myös sell geenivirheitä/altistusta sairastamiseen, joilla ei nyt millään hyvillä elämäntavoilla voi asiaan vaikuttaa. Kuten esim. rintasyöpägeenivirhe.
Haluan itse maksaa veroja, jotta nykyinen perusterveydenhuolto toimisi edes jossain muodossa. Toki jotkut kapitalistiset puolueet haluavat siirtyä USA:n sairasvakuutusmalliin ja ajavat jjulkisen terveydenhuollon alasajoa. Joten sinä itse tulet maksamaan synnytykset sairaalassa, eikä silloin riitä pelkkä pkl tai vrk maksu. Erikoislääkärien palkkiot, synnytykseen liittyvät kivun hoidot, ruoka, lakanat, sh palvelut... kaikki on eritelty.. ja jos vauvan pitää saada jotain erikoishoitoa.. tuleekin kymppitonnien maksu maksettavaksi. Toivottavasti olet vuosien ajan maksanut itsellesi vakuutusta tai pitää ottaa lainaa perheen perustamisen tueksi.