V
vierailija
Vieras
Tekosyy mille?Taas tuo iänikuinen tekosyy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tekosyy mille?Taas tuo iänikuinen tekosyy.
Rasisti ja kolonialisti taas yrittää vähätellä suomen kieltä. Tästä pitää päästä eroon.Ikävä ja vaikeasti opittava kieli. Lapsenlapseni pahoitteli minulle, että hän puhui aiemmin paremmin suomea. Hyvin hän mielestäni osaa suomea.
Hän pyysi laulamaan yhden suomenkielisen laulun laulukirjasta.
Liikutuin kyyneliin laulaessani. En ole aiemmin laulanut kyseistä laulua.
En tietenkään kerro laulun nimeä, sillä tämä palsta on erittäin raadollinen.
Tekosyy mille?
Ei se ole tekosyy. Tekosyy on se väite, että ruotsin kieli katoaa Suomesta jos suomalaiset eivät opiskele pakkoruotsia.Ettei muka voisi opiskella ja oppia muita kieliä ruotsin rinnalla. Siis lisäksi, jos et ymmärtänyt viimeistä ilmaisua.
Miksi sä haluat pakottaa suomalaisia opiskelemaan kieltä mitä he eivät halua opiskella?Ettei muka voisi opiskella ja oppia muita kieliä ruotsin rinnalla. Siis lisäksi, jos et ymmärtänyt viimeistä ilmaisua.
Pakkoruotsi ei motivaatiota tarvitse. Ylipäätään pitää olla motivaatiota että valitsee kielen. Suomalaisille tämä ei ole mahdollista koske meitä kolonialisoidaan.Tuskin ottaisi tuulta purjeisiin. Kielen opiskeluun tarvitaan motivaatio.
Ei se ole tekosyy. Tekosyy on se väite, että ruotsin kieli katoaa Suomesta jos suomalaiset eivät opiskele pakkoruotsia.
Miksi sä haluat pakottaa suomalaisia opiskelemaan kieltä mitä he eivät halua opiskella?
"Prosentuaalinen lasku ruotsin kielen kokonaiskirjoittajamäärässä oli vuodesta 2004 vuoteen 2009 kaikkein jyrkintä (42 prosenttia). Sen jälkeen lasku on jatkunut tasaisempana, kirjoittajamäärän jäädessä ensimmäisen kerran alle 12 000:n vuonna 2023."
Suomea, enkkua, ruotsia, saksaa ja japania.En minä mitään pakota. Se on mulle yhdentekevää. Itse olen opiskellut paljon kieliä, jo lukion päätyttyä viittä kieltä ja sen jälkeen muita Nistä on ollut hyötyä ja iloa niin työssä kuin vapaa-ajalla.
Mitä kieliä sinä osaat?
Suomea, enkkua, ruotsia, saksaa ja japania.
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Lopeta itsestäsi puhuminen.En minä mitään pakota. Se on mulle yhdentekevää. Itse olen opiskellut paljon kieliä, jo lukion päätyttyä viittä kieltä ja sen jälkeen muita Nistä on ollut hyötyä ja iloa niin työssä kuin vapaa-ajalla.
Mitä kieliä sinä osaat?
Miten osoitit että se ei ole oikea syy ja miten osoitit että ruotsin kielen rinnalla voi opiskella muita kieliä?Ettei muka voisi opiskella ja oppia muita kieliä ruotsin rinnalla. Siis lisäksi, jos et ymmärtänyt viimeistä ilmaisua.
Kukaan ei ole kiinnostunut sinusta. Lopeta itsestäsi puhuminen.
Miten osoitit että se ei ole oikea syy ja miten osoitit että ruotsin kielen rinnalla voi opiskella muita kieliä?
En vastannut sinulle. Läskin sinun lopettaa narsistiset puheet.Kuitenkin vastasit minulle..
Kukaan ei ole kiinnostunut sinun lapsista. Lopeta narsistiset puheet.No ne, joilla on siihen valmiuksia ja halua, niin oppivat kyllä useampia kieliä.
Omat lapseni osaavat jo kolmea hyvin, yhtä hieman. Jos oppiminen sinusta tuntuu hankalalta, niin sitten se on näin.
Et selvästikään ymmärrä mistä on kyse. Lapsesi puhuvat kieliä vapaaehtoisesti. Pakkokieli on eri asia.No ne, joilla on siihen valmiuksia ja halua, niin oppivat kyllä useampia kieliä.
Omat lapseni osaavat jo kolmea hyvin, yhtä hieman. Jos oppiminen sinusta tuntuu hankalalta, niin sitten se on näin.
Kukaan ei ole kiinnostunut sinun lapsista. Lopeta narsistiset puheet.
Oppivat kyllä, ei sisällä minkäänlaista perustelua millekään. Yritä noudattaa keskustelun logiikkaa.
Et selvästikään ymmärrä mistä on kyse. Lapsesi puhuvat kieliä vapaaehtoisesti. Pakkokieli on eri asia.
Käskin sinun lopettaa narsistiset puheet.En vastannut sinulle. Läskin sinun lopettaa narsistiset puheet.
En ota vinkkejä itseäni tyhmemmiltä.
Ihan vinkiksi: ota tämä ketju talteen, niin ei tarvitse sitten TAAS jossakin vaiheessa aloittaa aiheestaa uutta, ties kuinka mones on, ja jotta sun ei tarvitse jankata samoja asioita sanomatta oikeastaan yhtään mitään ja esittää samoja kysymyksiä. TAAS kerran.
Niinpä. Etkö vieläkään tajunnut eroa?Eivät ole narisseet "pakkoruotsista ja pakkoenkusta".
Käskin sinun lopettaa narsistiset puheet.
Ehkä sun lapset eivät ole tarpeeksi fiksuja, että ymmärtäisivät kuinka heitä rajoitetaan.Eivät ole narisseet "pakkoruotsista ja pakkoenkusta".
En ota vinkkejä itseäni tyhmemmiltä.