Pakkoinkotenssi? Onko kellään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annastiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annastiina

Vieras
Onko sitä hoidettu jollain? Miten ilmenee teillä?

Mulla tulee hyvin usein kamala pissahätä, monta kertaa päivässä vaikka pieni liru tulis. Joskus tulee (kun tietää ettei vessaa ole lähellä) kamala paniikkipissahätä, silloin ei pysty edes pidätteleen. Usein tätä tapahtuu baarissa alkoa nauttineena, ei vaan pysty pidätteleen. Lantionpohjanlihaksissa ei pitäis syy olla. Ainakin ne neuvolassa joskus testattiin raskauden jälkeen.

Tää on kamalaa ja en kehtaa puhua lääkärille. Onneks noita siteitä on jo montaakin eri laatua, mutta toinen asia on kehtaako niitä ostaa.. :(

mulla tulee iltaisin kun haen sängyssä unta niin muka pissahätä 5min välein. ja aina käyn pienen lirun liruttamassa.
henkistähän tää on...
mulla pitkä yökastelutausta. joskus herään vieläkin öisin, että on jo liru ehtinyt tuleen sänkyyn. noloa. en ole koskaan puhunut tästä kellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mulla tulee iltaisin kun haen sängyssä unta niin muka pissahätä 5min välein. ja aina käyn pienen lirun liruttamassa.
henkistähän tää on...
mulla pitkä yökastelutausta. joskus herään vieläkin öisin, että on jo liru ehtinyt tuleen sänkyyn. noloa. en ole koskaan puhunut tästä kellekään.

Mä käyn yöllä kerran vessassa. Mut päivät on pahimmat. Jos tiedän että meen leffaan, en voi juoda kahvia sinä päivänä, tai oikeestaan mitään muutakaan. Se jännityskin saa tuon jo aikaan :( kun tietää ettei kehtaa lähtee vessaan kesken näytöksen.

Ei mulla housuun asti pääse, mutta toki pissahätä tulee usein. Ja just tyyliin lirut. Kahvin juonti on ihan pannassa, jos tiedän että edessä joku juttu, ettei pääse heti vessaan... Muutenkin juon aika vähän, jottei tartte rampata. Ja joskus tulee joku sekokohtaus rakkoon, jos vaikka juon kahvia ja syön samalla kaurapuuroa. Saan pari tuntia rampata vessassa ihan jatkuvasti.

Yhteistyössä