Pakko vuodattaa! (vauvakuume ja keskeytetty yhdyntä...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse tulin kertalaakista raskaaksi yhden yön suhteesta. Tosin ei kyllä ollut tarkoitus.. Minäkään en parisuhdetta halua vaikka tämä toinen osapuoli olisi halunnut. Parempi mun on olla yh:na kun väkisin parisuhteessa.

Minulla on ollut aika sama tilanne. Yksi lapsi oli jo ennestään. Eli myös tavallaan sama tilanne kuin ap:lla. Kaikki on mennyt hyvin, en myöskään ole tahtonut miestä. Mieluiten onnellinen tasapainoinen perhe, kuin väkisin lapsi parisuhteeseen, jossa ei joku osapuoli halua olla/ole siinä onnellinen. Lapsilla voi silti olla se isä/isät elämässään. Myös muut läheiset aikuiset ovat tärkeitä. Perinteinen isä, äiti ja lapset -malli on ihan ok, mutta ei todellakaan sen parempi kuin muutkaan. Mittapuuna toimii paremmin perheenjäsenten tyytyväisyys ja onnellisuus. Itse suren paljonkin lapsia, jotka elää päivittäin riitelevien aikuisten keskellä, kuka lapsi sellaisen lapsuuden haluaa?

Ap edustaa just sellaista oksettavaa white trash-tyyppistä käytöstä, jota normaali, fiksu nainen ei edes harkitsisi. Mut ihan tosissaan, niin kyllähän nuo tuollaiset ap:n kaltaiset hyin monessa tapauksessa ovat jotenkin pikkuisen onnettomia, jotkut syrjäytyneitäkin.

Minusta ei lapsen etua ajatella, jos lapsi syntyy isättömään perheeseen ihan tarkoituksella. Lapselta viedään heti syntymästä saakka oikeus kahteen vanhempaan. Minusta tää on jotenkin niin järkyttävää, ettei löydy tän kummempia sanoja.

Minusta lapsen etua on voitu ajatella paljonkin. Itselläni on kaksi lasta, joilla eri isät. Tulin vahingossa raskaaksi, mies ei ollut parisuhteeseen sopiva, enkä sellaista myöskään halunnut tai sellaisessa ollut. Olisiko ollut lapsen kannalta parempi tehdä esim abortti vain siksi, että, että hän syntyi yksinhuoltajaäidin perheeseen?

Lapsella on isä. Lapsi ei ole koskaan kaivannut isää meidän arkeen, lapselle on normaalia, että isä asuu muualla, lapsi tapaa isää. Minun perheessäni lapsille olisi todella iso muutos, jos yhtäkkiä tänne muuttaisi joku mies. Siinä heillä olisi sopeutumista pitkäksi aikaa, koska ovat kumpikin syntyneet tilanteeseen, jossa kodin ainoa aikuinen on äiti. En suosi myöskään näitä uusperhekuvioita, jos ne muuttuvat jatkuvasti. Miksi pitäisi hankkia mies, jos tahtoo lapsen? Miksi pitäisi totuttaa jo olemassaolevat lapset johonkin uuteen ihmiseen, elää sen kanssa pari vuotta, kunnes tulisi ero (eikös perusavioliitoistakin yli puolet pääty eroon?). Miksei voi olla kaukaa viisas ja jättää tuon vaiheen välistä, jos tuntee, että se ei ole oma juttu. Jos elää tyytyväisenä yksin lasten kanssa?

Ap edustaa just sellaista oksettavaa white trash-tyyppistä käytöstä, jota normaali, fiksu nainen ei edes harkitsisi. Mut ihan tosissaan, niin kyllähän nuo tuollaiset ap:n kaltaiset hyin monessa tapauksessa ovat jotenkin pikkuisen onnettomia, jotkut syrjäytyneitäkin.

Tää white trash ilmiö on mielenkiintoinen ilmiö, 3-4 lasta, kaikilla eri isä, sossun rahoilla elellään, äidille kyllä riittää hupirahaa mutta lasten vaatteissa ja ruoassa pihistelään. joissain tapauksissa osa lapsista on huostaanotettu äidiltä ja sijoitettu isälle... Toivottavasti ap ei kuulu tähän joukkoon, se on vaan surullista lapsen kannalta. Mutta lehdissä on ollut juttuja myös hyvin koulutetuista naisista jotka päättää hankkia perheen vaikka elämänkumppania ei ole löytynyt. Mikäs siinä jos se on järkevän ihmisen järkevä päätös, rahat ja oma jaksaminen on laskettu riittämään.

Pakko olla provo!! Eroamassa oleva mies joka oikein innostuu kesken panon kun kuulee ovulaatiosta ja mahdollisesta raskaaksi tulemisesta? :D Niiin varmaan! Tai jos sattuisi olemaan totta niin todella toivon ettet tule raskaaksi, lapsi ansaitsee paremmat vanhemmat itselleen.

Mä olen aina halunnut ison perheen, siis paljon lapsia, mutta en miestä. Ja sainkin - eikä tarvinnut ottaa sitä miestä nurkkiin pyörimään. Ei lapset siitä tilanteesta kärsineet.
Onnea vaan ap:lle, toivottavasti onnistuu =)

Musta tuntuu, että miehet älähtää jos nainen haluaa lapsen ilman miestä, koska siinähän tehdään miehestä tarpeeton. Pari siimahäntää riittää. Ja ne naiset,jotka älähtävät, ovat niitä, joille arki lapsen kanssa on liian raskas, joten he ovat kiinni siinä miehessä - rakasti tai ei, niin yhdessä pysytään koska niin on päätetty, ja lapsi tarvitsee isän & äidin, vaikka oikeasti äiti tarvitsee isän rahat ja toisen ihmisen jakamaan vastuuta, joka olisi yksin liian raskas kantaa.
Jokainen mun tuntema yh on sellainen,että tekee itte, eikä jää odottamaan,että joku muu tekis, oli kyse sit mistä tahansa. Aikaansaavia naisia & miehiä. Ja sitten on niitä, joilla on kumppani, jota ilman ei kyetä edes tekemään viikonlopun ostoksia..

Yhteistyössä