Pakko vuodattaa! (vauvakuume ja keskeytetty yhdyntä...)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iitu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"Iitu"

Vieras
Mä luulin ennen, että lapset ovat joko suunniteltuja tai vahinkoja. No, viisastuneena tiedän, että on myös suunniteltuja vahinkoja :p Olin eilen yhden miehen kanssa, hän työnsi pari kertaa ilman kumia ja sanoin, että nyt hän leikkii tulella, että minulla on tietääkseni ovulaatio juuri meneillään. Sanoin, että vaikka olisinkin onnesta soikeana jos raskautuisin, niin hänen kannattaisi omasta puolestaan miettiä onko se järkevää... Hän on siis vasta eroamassa vaimostaan enkä minä aio hänen kanssaan muuttaa yhteen tai mennä naimisiin vaikka saisimme lapsen. Minulla nyt vaan on vauvakuume ja lapsi olisi tervetullut elämääni, eikä miehessäkään mitään vikaa, olisi hyvä etäisä.

No, mies innostui minun kommenteista liittyen ovulaatioon ja vauvaan, ja ihan viime tingassa... olikohan edes ajoissa! vetäisi ulos.

Nyt sitten jännäämään, kaksi viikkoa vielä ennen kun olisi aika testailla :heart: Iik! Mä niin toivon, että pari uimaria pääsi sisällekin :p

[QUOTE="...";23635335]no just. ja porvoosta päivää.[/QUOTE]

Eikä edes ole provo :D

P.S. Vähän ihanaa jos raskaudun :heart: Piti vielä kerran sanoa :D Menee muutama suunnitelma uusiksi mutta se ei haittaa sitten ollenkaan, jos saan vauvan :D

Itse olen aina ajatellut, että lapsi kuuluu alunalkaen perheeseen - jos ero tulee myöhemmin, ei sille mahda mitään, mutta että ihan tahdot yksinhuoltajaksi. Ei ole yh:n elämä helppoa, toivottavasti tajuat sen? Kuitenkin perheessä äitikin pääsee välillä vapaalle kun isä voi katsoa lasta sen aikaa. Pointti siis, että oletko ajatellut nyt ilonaihettasi ihan loppuun saakka?

..Jos olet niin onnea sitten rutkasti, jos "suunniteltu vahinko" käy, sitä tulet tarvitsemaan :)

Itse olen aina ajatellut, että lapsi kuuluu alunalkaen perheeseen - jos ero tulee myöhemmin, ei sille mahda mitään, mutta että ihan tahdot yksinhuoltajaksi. Ei ole yh:n elämä helppoa, toivottavasti tajuat sen? Kuitenkin perheessä äitikin pääsee välillä vapaalle kun isä voi katsoa lasta sen aikaa. Pointti siis, että oletko ajatellut nyt ilonaihettasi ihan loppuun saakka?

..Jos olet niin onnea sitten rutkasti, jos "suunniteltu vahinko" käy, sitä tulet tarvitsemaan :)

Minulla on jo yksi lapsi, tahtoisin lapselle sisaruksen ja itsekin kaipaan toista lasta :) Puolisoa en kuitenkaan halua. Vaikea selittää miksi. Ihan totaaliyh:na tähän asti ollut, lapsi sai alkunsa lyhyestä suhteesta eikä isä ole kokenut tarvetta ryhtyä isäksi. Sopii minulle! :) Lapsikin on ihan hyvinvoiva ja onnellinen, ei osaa kaivata sellaista, mitä ei ikinä ole ollutkaan.

Jännää! Kerrothan sitten, miten kävi! :) Täällä ollaan hengessä mukana. Olen iloinen sun puolesta, jos tärppäsi, vaikka suunnitelmat meneekin sitten uusiksi. :)

Ps. Nimimerkistä ja viesteistä tunnistin

[QUOTE="vieras";23635371]Jännää! Kerrothan sitten, miten kävi! :) Täällä ollaan hengessä mukana. Olen iloinen sun puolesta, jos tärppäsi, vaikka suunnitelmat meneekin sitten uusiksi. :)

Ps. Nimimerkistä ja viesteistä tunnistin[/QUOTE]

Arvelinkin sun tunnistavan, mutta oikeasti toivoisin, ettet vähään aikaan kommentoisi mun juttuihin täällä tai muuallakaan... Ne suunnitelmat saattavat mennä uusiksi ihan siksikin, etten mä enää halua jos tää vielä jatkuu kauheasti. Mä jättäydyin nyt sieltä yhdeltä foorumilta pois enkä täälläkään enää meinaa kauheasti mustana kirjoittaa, tehdäkseni asian helpommaksi. Ja ehkä mulla on taas tarpeeksi IRL elämää, ettei tarvitse netissä kokoajan pörräillä muutenkaan.

[QUOTE="Iitu";23635379]Arvelinkin sun tunnistavan, mutta oikeasti toivoisin, ettet vähään aikaan kommentoisi mun juttuihin täällä tai muuallakaan... Ne suunnitelmat saattavat mennä uusiksi ihan siksikin, etten mä enää halua jos tää vielä jatkuu kauheasti. Mä jättäydyin nyt sieltä yhdeltä foorumilta pois enkä täälläkään enää meinaa kauheasti mustana kirjoittaa, tehdäkseni asian helpommaksi. Ja ehkä mulla on taas tarpeeksi IRL elämää, ettei tarvitse netissä kokoajan pörräillä muutenkaan.[/QUOTE]

Laitoin fb-viestin.

Ap:n itsekkyys on jotain niin surullista. "Minä haluan", "minä kaipaan", "minä toivon", mutta ENTÄS lapsi? Jotenkin niin v##tumaista, että noin huonot ihmiset lisääntyy, jotka eivät edes halua lapsilleen parasta.

[QUOTE="kaikkea kanssa";23635875]Ap:n itsekkyys on jotain niin surullista. "Minä haluan", "minä kaipaan", "minä toivon", mutta ENTÄS lapsi? Jotenkin niin v##tumaista, että noin huonot ihmiset lisääntyy, jotka eivät edes halua lapsilleen parasta.[/QUOTE]

Totta kai tahdon lapselleni parasta :) Lapseni kaipaa sisarusta. Syntymättömän lapsen puolesta taas... Tuskinpa hänen olisi hyvä syntyä epävakaaseen parisuhteeseen? Minä en tahdo puolisoa näillä näkymin ja minulla on siihen erittäin hyvät syyt. Pitäisikö pelkästään lapsen takia väkisin yrittää? Vai olenko tuomittu (tästedes) lapsettomaksi koska en tahdo aviomiestä?

Jos en saa tätä kautta lasta niin saatan kokeilla inseminaatiota klinikalla. Mutta tuleehan tämä halvemmaksi, ilman, että siitä olisi mitään haittaa lapsille :) Itseasiassa esikoista ajatellen tämä on reilumpaa; raha inseminaatioita varten olisi kuitenkin pois meiltä molemmilta.

[QUOTE="kaikkea kanssa";23635875]Ap:n itsekkyys on jotain niin surullista. "Minä haluan", "minä kaipaan", "minä toivon", mutta ENTÄS lapsi? Jotenkin niin v##tumaista, että noin huonot ihmiset lisääntyy, jotka eivät edes halua lapsilleen parasta.[/QUOTE]

Noin huonot? Aika heppoisin perustein olet valmis tuomitsemaan ihmisen huonoksi. Ethän sinä tunne ap:ta yhtään. Pari viestiä olet lukenut.

Perhemallit ovat muuttuneet ja kun asenteet muuttuu, niin muuttuvat myös olosuhteet. Yleensä lapsi kärsii eniten siitä voivottelusta, jota ulkopuoliset harrastavat. Jos on hyvä, lapsen parasta ajatteleva, jaksava yh-äiti niin mä en näe, että lapsen elämä olisi silkkaa kärsimystä.

Tästä tunnistaa aika helposti, jos on sattunut molemmilla palstoilla pyörähtämään. Miksi kaikki pitää kertoa netissä, ja harmaana vielä ,onhan sulla tänne omakin nikki olemassa?

Jaa että miksi harmaana? Koska kaksplus on täysin avoin foorumi, lukeminen ei vaadi rekisteröitymistä. Mustana nyt olisi vielä tyhmempää, vaikkei tämäkään järkevää ole ;)

[QUOTE="Iitu";23635896]Totta kai tahdon lapselleni parasta :) Lapseni kaipaa sisarusta. Syntymättömän lapsen puolesta taas... Tuskinpa hänen olisi hyvä syntyä epävakaaseen parisuhteeseen? Minä en tahdo puolisoa näillä näkymin ja minulla on siihen erittäin hyvät syyt. Pitäisikö pelkästään lapsen takia väkisin yrittää? Vai olenko tuomittu (tästedes) lapsettomaksi koska en tahdo aviomiestä?

Jos en saa tätä kautta lasta niin saatan kokeilla inseminaatiota klinikalla. Mutta tuleehan tämä halvemmaksi, ilman, että siitä olisi mitään haittaa lapsille :) Itseasiassa esikoista ajatellen tämä on reilumpaa; raha inseminaatioita varten olisi kuitenkin pois meiltä molemmilta.[/QUOTE]

Kieltämättä elät ihan eri maailmassa kuin minä ja monet muut perusäidit, jotka "onnellisesti" naimisissa ja 2 lapsen äitejä, mutta en minä pitäisi tuota itsekkäänä, enkä oikeastaan mitenkään järjen vastaisenakaan.

Musta on paljon parempi, että äiti ihminen osaa olla itsenäinen ja riippumaton, eikä takerru johonkin huonoon tai epätyydyttävään lapsia tehdäkseen, kun "lapsilla nyt vaan pitää olla isä". Sit paiskotaan tavaroita tai hakataan lapsia ja vaimoja... Tuohan olisi siinä mielessä sulle ihannetilanne, että mahdollinen tuleva isä olisi ehkä halukas etäisäksi. Ja kyllä taas ne jotka toitottaa, että ei ole sit yh äidillä yhtään omaa aikaa, niin unohtaa, millaisista parisuhdehelveteistä ja miehen avun ja huolenpidon puutteesta tääl palstalla jatkuvasti itketään. Raskastahan vauva-aika on, kun on vanhempikin lapsi huolehdittavana, mutta paremmin sen kestää yksin kuin parisuhteessa, jossa ei kuitenkaan saa toivomaansa tukea mieheltä. Siinä menee turhaan energiaa parisuhteen surkuttelemiseen, minkä vois kohdistaa lasten hyvinvointiin.

Oletpa ilkeä ap:lle. Mikä voisi olla lapselle sen parempi äiti kuin se joka lasta haluaa, kaipaa ja toivoo?! Vanhemmaksi haluaminen on, ja sen pitääkin olla, itsekästä! Sitä kautta lähtee sitten lapsen paras.
Pidän peukkuja ap! :)

Minusta ei lapsen etua ajatella, jos lapsi syntyy isättömään perheeseen ihan tarkoituksella. Lapselta viedään heti syntymästä saakka oikeus kahteen vanhempaan. Minusta tää on jotenkin niin järkyttävää, ettei löydy tän kummempia sanoja.

Kovin on sulla suunniteltu elämä, ikäerokin on varmaan suunniteltu jo etukäteen optimaaliseksi. Jos ja kun raskaudut, toivottavasti saat helpon raskauden ja helpon vauvan ja lapsen sen ilmeisen helpon lapsen kaveriksi.

Yhteistyössä