I
"Iitu"
Vieras
Mä luulin ennen, että lapset ovat joko suunniteltuja tai vahinkoja. No, viisastuneena tiedän, että on myös suunniteltuja vahinkoja
Olin eilen yhden miehen kanssa, hän työnsi pari kertaa ilman kumia ja sanoin, että nyt hän leikkii tulella, että minulla on tietääkseni ovulaatio juuri meneillään. Sanoin, että vaikka olisinkin onnesta soikeana jos raskautuisin, niin hänen kannattaisi omasta puolestaan miettiä onko se järkevää... Hän on siis vasta eroamassa vaimostaan enkä minä aio hänen kanssaan muuttaa yhteen tai mennä naimisiin vaikka saisimme lapsen. Minulla nyt vaan on vauvakuume ja lapsi olisi tervetullut elämääni, eikä miehessäkään mitään vikaa, olisi hyvä etäisä.
No, mies innostui minun kommenteista liittyen ovulaatioon ja vauvaan, ja ihan viime tingassa... olikohan edes ajoissa! vetäisi ulos.
Nyt sitten jännäämään, kaksi viikkoa vielä ennen kun olisi aika testailla :heart: Iik! Mä niin toivon, että pari uimaria pääsi sisällekin
No, mies innostui minun kommenteista liittyen ovulaatioon ja vauvaan, ja ihan viime tingassa... olikohan edes ajoissa! vetäisi ulos.
Nyt sitten jännäämään, kaksi viikkoa vielä ennen kun olisi aika testailla :heart: Iik! Mä niin toivon, että pari uimaria pääsi sisällekin