Pakko vähän jakaa...

Kaverini on koomikko ja voi sitä naurun määrää kun nähdään vanhalla kaveriporukalla. Kertoi niin hauskan jutun että pakko kertoo tännekin ja kysellä tunnetteko tekin tämmöisen ihmisen/ihmisiä:
Nimittäin 35-45v Tompan tai Harrin. Tomppa/Harri on yleensä kaverin tai lähisukulaisen mies joka on yhtä iloinen jälleennäkemisestänne kuin araknofoobikko hämähäkin nähdessään, tai ei kilju ja saa paniikkikohtausta vaan mulkoilee ja tuhahtelee happamasti. Tompalla/Harrilla on suomi/veteraaneille kiitos-paita ja leijonakoru. Tukka on siili. Tomppa/Harri rassaa autoja/pärriä ja oman poikansakin usuttaa samoihin hommiin heti kehdosta koska "meidän suku ei oo ennenkään koulunpenkkejä kuluttanu!" Tomppa/Harri on sovinisti. Tomppa/Harri on rasisti. Tomppa/Harri kertoo "hauskoja" vitsejä aina toisista ihmisistä,yleensä niistä joista ei pidä. Tomppa/Harri ei pidä lapsista ja harmittelee että piti omiakin tehdä. Kaljasta Tomppa/Harri sentään tykkää, ja paljon. Tomppa/Harri käyttää nahkatakkia, liiviä, joskus jopa mokkaista hapsutakkia joita muiden päällä ei olla nähty sitten vuoden 1985. Vaimot puolustavat yleensä Tomppaa/Harria sillä että he ovat ahkeria, mutta tunteiden ilmaisuista Tomppa/Harri saa aina miinuspisteitä.

Minä tunnen tuollaisen Tompan/Harrin ja juuri tuota kautta kuin kaverini asian ilmaisi. Onko muita kohtalotovereita? Ja hei, turha tulla sitten Tompan/Harrin fanit mussuttamaan "Ei saa yleistää" (lue narisevalla hiiriäänellä), jos ei ymmärrä huumoria niin kantsii skipata tää kirjoitus suosiolla!
 
"Entinen Ksantippa S."
Kaverini on koomikko ja voi sitä naurun määrää kun nähdään vanhalla kaveriporukalla. Kertoi niin hauskan jutun että pakko kertoo tännekin ja kysellä tunnetteko tekin tämmöisen ihmisen/ihmisiä: Nimittäin 35-45v Tompan tai Harrin.
---
Tomppa/Harri kertoo "hauskoja" vitsejä aina toisista ihmisistä,yleensä niistä joista ei pidä.
Eipä mulla muuta ;)
 
En kyllä tunne Tomppian enkä Harreja oikeastaan, en vaikka kuinka karkeasti yleistäisi. Enkä oikein näe tuota juttua kauhean hauskanakaan, vaikka olen kyllä mielestäni ihan huumori-ihmisiä. Luoja tietää, millaisia juttuja teillä on kun teillä on tylsää.
 
En kyllä tunne Tomppian enkä Harreja oikeastaan, en vaikka kuinka karkeasti yleistäisi. Enkä oikein näe tuota juttua kauhean hauskanakaan, vaikka olen kyllä mielestäni ihan huumori-ihmisiä. Luoja tietää, millaisia juttuja teillä on kun teillä on tylsää.
Silloin kun meillä on tylsää niin jutut liikkuu hyvin paljon alapääosastolla ja muussa yhtä "henkevässä", niinkuin just Tompissa ja Harreissa. Mut osataan me oikeasti syvällisiäkin puhua eikä tää juttu nyt niin hauskalta "kuulosta" kun sen lukee kuin että sen kuulisi oikeasti stand up-koomikon suusta!
 

Yhteistyössä