Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
syökää te soijaa, meillä ei sitä syödä, ennemmin ollan nälässä, vtottaki vegaaniliitto sitä ppuolustaa, jossain tervesysivulla oli myös puolueetonta tietoa ja siinä oli myös nää haitat mainittu, kuten myös hyödyt.
kaikilla ruuilla on niin myönteisiä kuin kielteisiäkin ominaisuuksia ja jos kaikkia vouhottajia uskoo niin ei uskalla syödä mitään
kaikilla ruuilla on niin myönteisiä kuin kielteisiäkin ominaisuuksia ja jos kaikkia vouhottajia uskoo niin ei uskalla syödä mitään
syökää te soijaa, meillä ei sitä syödä, ennemmin ollan nälässä, vtottaki vegaaniliitto sitä ppuolustaa, jossain tervesysivulla oli myös puolueetonta tietoa ja siinä oli myös nää haitat mainittu, kuten myös hyödyt.
et osaa itte poimia?
ja varmasti moni antaa edellisvuotisiakin kun kauniisti kysyy, ei nee mee miksikään pakkasessa.
pussi herneitä, makkaralenkki, pari sipulia, pari porkkanaa, hiiva, ( jauhoja oletan sulla olevan)makaroonia pari pussia.Nuudeleita. ( niitä missä on valmispusi mukana)
Jjep. Vitosella on vaikee pärjätä jos on kakskyt kilsaa kauppaan.
Meikäläiselläkin noi marja- ja sienimaat on sevverta kaukana, et ei tu ilmaiseksi. Eikä o omaa pottu- tai porkkanamaata.
Mut lähikauppa on ihan lähellä. Hyvin usein hyödynnän vanhaks menevien -30% tarjoukset. Tos päivänä eräänä just kattelin, et toin kaupasta yli 15 kg sapuskaa kauppalaskun ollessa 23E. Enempikin olisin silloin ostanu, mut nukkumaluukkuni säilytystilat on olemattomat ja pakastin onnettoman pieni.
tukkikaa te verisuonenne ja olkaa sydänvikaisia kolesterolienne ym muiden sairauksienne kera mitä täällä olet kertonut, en enään ihmettele yhtään jos jokapäivä punaista lihaa vetää kaksinkäsin naamariin kun olette niin sairaita![]()
et osaa itte poimia?
ja varmasti moni antaa edellisvuotisiakin kun kauniisti kysyy, ei nee mee miksikään pakkasessa.
No se olin mä. Mä en pysty leipomalla just säästämään. Isompi perhe pystyy, kenties. Mä syön oikeestaan vaan ruisleipää ja sen tekeminen on hiukka hankalampaa. Kolmen euron kilohinnalla mä en vuodessa leivänkulutuksellani pysty säästämään mitään.