Kysyisin vaan, miksi jotkut vaivautuvat inhoamaan täällä virtuaalimaailmassa joitakin palstalaisia? Olen huomannut, että muutama nimeltä mainitsematon nikki tulee jokaiseen ketjuuni aukomaan päätään tai kirjoittamaan ilkeitä mielipiteitä. Jos joku nikki ärsyttää niin paljon niin miksi vaivautua lukemaan sen aloituksia ja viestejä? En ylipäätään käsitä, miten joku tuntematon ihminen voi ärsyttää joitain niin paljon :xmas: Sitten ymmärrän, jos on ilkeillyt muille tms. niin sitten voi tietysti ärsyyntyä sellaiseen palstalaiseen.
Minä en ainakaan inhoa täällä ketään enkä kyllä irl-elämässäkään jaksa vaivautua ketään oikein inhoamaan, mielummin olen ajattelematta ihmisiä, jotka koen ärsyttävinä. Yhdenkään palstalaisen mielipiteet tai ominaisuudet ei minua ärsytä, ei ole multa pois, vaikka jollain olisi kuinka tyhmiä ajatuksia/mielipiteitä. Kiitos, että sain avautua :saint:
Minä en ainakaan inhoa täällä ketään enkä kyllä irl-elämässäkään jaksa vaivautua ketään oikein inhoamaan, mielummin olen ajattelematta ihmisiä, jotka koen ärsyttävinä. Yhdenkään palstalaisen mielipiteet tai ominaisuudet ei minua ärsytä, ei ole multa pois, vaikka jollain olisi kuinka tyhmiä ajatuksia/mielipiteitä. Kiitos, että sain avautua :saint: