Pakko purkautua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Kysyisin vaan, miksi jotkut vaivautuvat inhoamaan täällä virtuaalimaailmassa joitakin palstalaisia? Olen huomannut, että muutama nimeltä mainitsematon nikki tulee jokaiseen ketjuuni aukomaan päätään tai kirjoittamaan ilkeitä mielipiteitä. Jos joku nikki ärsyttää niin paljon niin miksi vaivautua lukemaan sen aloituksia ja viestejä? En ylipäätään käsitä, miten joku tuntematon ihminen voi ärsyttää joitain niin paljon :xmas: Sitten ymmärrän, jos on ilkeillyt muille tms. niin sitten voi tietysti ärsyyntyä sellaiseen palstalaiseen.

Minä en ainakaan inhoa täällä ketään enkä kyllä irl-elämässäkään jaksa vaivautua ketään oikein inhoamaan, mielummin olen ajattelematta ihmisiä, jotka koen ärsyttävinä. Yhdenkään palstalaisen mielipiteet tai ominaisuudet ei minua ärsytä, ei ole multa pois, vaikka jollain olisi kuinka tyhmiä ajatuksia/mielipiteitä. Kiitos, että sain avautua :saint:

Mä tartun tuohon inhota-sanaan. Mä ymärrän että jotkut saattaa ärsyttää, mutta mun mielestä tuo inhota sana on liiottelua. Tai ainakin itse koen noin. Siis että miksi kukaan inhoaisi tuntematonta, kasvotonta palstalaista. Tai jos niin on, niin se oikea elämä on pahasti hukassa. :/

Mitä sitä luulee saavansa, kun itseään aina vaan mainostaa ja kalastaa niitä kehuja keinolla millä hyvänsä, kato ku kaikkia ei sun tylsä tukkatyylis kiinnosta, onhan noita samanlaisia kuoseja jokapaikassa.

Josko he ovat ottaneet sinut omaksi roskakopakseen? Kieltämättä vähemmän fiksua toimintaa, voisivat vaikka
ajatella ennen vastaamistaan, että kuinka hauskaa olisi josko
heidän nuorisolleen vastailtaisiin niin. Voihan tietty olla, että heitä itseään/mielipiteitään ei ole otettu tai oteta huomioon. Elämä kuitenkin aikanaan opettaa.

Ehkä ihmisiä ärsyttää juuri se, että olet ihan tavallinen, mutta omasta mielestäsi jotain aivan erityistä. Älä käsitä väärin, näin kuuluu ollakkin me kaikki olemme itsellemme ja läheisille jotain erityistä.
Muiden silmissä olet kuitenkin tavis joka jatkuvasti on tuomassa itseään julki jossain asiassa.
Sellainen ihminen jolla on se "juttu" ei välttämättä ärsytä muita, mutta jos se "juttu" ihmisestä puutuu se ärsyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja Onezhskoe ozero:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Minä taas ihmettelen että mitä ihmettä sinä täällä teet kuuntelemassa "ilkeitä äitejä"?Eikö sinun ikäisesi lapsettoman nuoren naisen pitäisi palstailla ihan jossain muualla?

saa tytsi olla täällä,on muita lapseton täällä myös.ja tytsi ei ole niin nuori enään.

En minä sanonut ettei hän saisi :) Mutta todella ihmettelen mitä hän täältä saa,muuta kuin p.askaa niskaan.Olen ymmärtänyt että hän ei ole vielä lapsia miettimässä.Mitä järkeä on tulla tänne jauhamaan tukkatyyleistä (hänen omista hiuksistaan siis) 100 aloitusta putkeen.En tajua en.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Mitä sitä luulee saavansa, kun itseään aina vaan mainostaa ja kalastaa niitä kehuja keinolla millä hyvänsä, kato ku kaikkia ei sun tylsä tukkatyylis kiinnosta, onhan noita samanlaisia kuoseja jokapaikassa.

No nyt, kun tulit tähänkin ketjuun niin voin kertoa, että olet yksi niistä nikeistä, joita tarkoitin :whistle: Tätä juuri tarkoitin, miksi tunget jokaiseen ketjuuni, jos ärsytän sinua niin paljon? :whistle: Enkä edelleenkään ole koskaan sanonut, että mulla olisi jotenkin erityisen ihmeellinen tukkatyyli, eihän siinä mitään mallia tällä hetkellä olekaan..olen vain sanonut, että tukkani on todella paksu, etenkin näin suomalaisittain ajateltuna, ja se ei ole mielipidekysymys. Taidat olla masokisti, kun luet jatkuvasti ketjujani, vaikka ne häiritsevät elämääsi niin suunnattomasti :xmas:

nyt kun olet siinä,niin kysyä onko sulla lupa pitää noita lasten kuvia tuolla ircissä?et tietääkö ne vanhemmat että esittelet niitä ihan koko kansalle?
nykyään kun on kaiken maailman pedofiilit ja vie noin avoimesti kertoo kaiken ni mietin vain..

Alkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:
Ehkä ihmisiä ärsyttää juuri se, että olet ihan tavallinen, mutta omasta mielestäsi jotain aivan erityistä. Älä käsitä väärin, näin kuuluu ollakkin me kaikki olemme itsellemme ja läheisille jotain erityistä.
Muiden silmissä olet kuitenkin tavis joka jatkuvasti on tuomassa itseään julki jossain asiassa.
Sellainen ihminen jolla on se "juttu" ei välttämättä ärsytä muita, mutta jos se "juttu" ihmisestä puutuu se ärsyttää.

Emmeköhän me kaikki ole ihan tavallisia? :whistle: Jokaisessa on jotain erityistä ja aika hankaalaa muuten määritellä nettipalstan perusteella, miten erityinen kukakin on.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja seuraneiti:

Emmeköhän me kaikki ole ihan tavallisia? :whistle: Jokaisessa on jotain erityistä ja aika hankaalaa muuten määritellä nettipalstan perusteella, miten erityinen kukakin on.

Luulen, että tiedät mitä tarkoitan.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Siis että miksi kukaan inhoaisi tuntematonta, kasvotonta palstalaista. :/

Mutta onko se tuntematon enää kasvoton, jos kertoo itsestään, ellei kaikkea, niin ainakin paljon. Linkittää kuvia itsestään, serkuistaan, äidistään ja mummostaan?

Mua ei ärsytä, osaan olla avaamatta jos ei kiinnosta. Mutta joitakin voi ärsyttää se, että joku tuo itseään esiin tämän tuosta.

Alkuperäinen kirjoittaja x:
nyt kun olet siinä,niin kysyä onko sulla lupa pitää noita lasten kuvia tuolla ircissä?et tietääkö ne vanhemmat että esittelet niitä ihan koko kansalle?
nykyään kun on kaiken maailman pedofiilit ja vie noin avoimesti kertoo kaiken ni mietin vain..

Siellä on vain yhdestä lapsesta kuvia ja kyseisen lapsen äiti on itse nähnytkin nuo kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja x:

Siellä on vain yhdestä lapsesta kuvia ja kyseisen lapsen äiti on itse nähnytkin nuo kuvat.

tietääkö hän että niitä oikein mainostat?

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:
Minä taas ihmettelen että mitä ihmettä sinä täällä teet kuuntelemassa "ilkeitä äitejä"?Eikö sinun ikäisesi lapsettoman nuoren naisen pitäisi palstailla ihan jossain muualla?

PEESI

Lapsettomia täällä on useita muitakin. Mitä vattua se teille kuuluu missä Tytski iltansa viettää. Menkää itse vaikka miestenne luo enemmin kuin täällä istutta joka helvetin ilta.

Yhteistyössä