T
Tilitystä...
Vieras
Pakko purkautua... huoh..
Kertokaahan mielipiteenne.
Eli meillä on n. 7kk ikäinen vauva.
Vierailen tosi usein omassa kotonani tytön kanssa(asutaan n. parin km:n päässä)koska minulla on tosi hyvät ja läheiset välit aitiini ja olen häneltä saanut korvaamatonta tukea vauvan hoidossa ym. asioissa.
Nyt olen ollut täällä "lomalla" pari viikkoa siis yöpynyt. Mies tekee kolmivuorotyötä ja loput vapaa ajat on metsällä, eli joutuisin olemaan tosi paljon kaksin tytön kanssa, joka on tosi vaativa vaikkakin kiltti
No nytpä sitten anoppi( joka IKÄVÄ kyllä asuu ihan vanhempieni naapurissa) on saanut päähänsä, että olen lähtenyt kotoa jonkin syyn takia!!!
Sain todella kivan viestin eilen jossa hän todellakin pisti minut matalaksi..
On kuulemma pakko ollut tapahtua jotain kamalaa, kun olen näin kauan jo ollut pois kotoa!! Ja kun olen lapsen vienyt pois isältään! Ja kun laitoin viestin, että olisit puuttumastta toisten asioihin, niin kuulemma ei ymmärrä miksi ei hänelle kerrota( niin, kun ei ole mitään kertomista!) kun tilanne on niin sairas..
Hän siis vahtaa liikkumisiani ja menemisiäni ja olemisiani.
Siis eikö minulla ole oikeutta viettää aikaa OMASSA SYNNYIN KODISSANI????
Vaan minun täytyy olla tilivelvollinen anopilleni!
Olen täällä edelleen, ja minulla on koko ajan "syyllinen" olo.
Kuin olisin täällä "luvatta"
Mies on mikkihiiri äitinsä rinnalla, eli ei uskalla sanoa sanaakaan!!!!
Olen sanonut miehelleni, että minulla on myös oikeus omaan elämään ja tyttö on edelleen rintalapsi joten kulkee automaattisesti mukanani, eikä edes "viihdy" isänsä kanssa, pitkiä aikoja.
Eli äiti on kaikki kaikessa.
Kertokaa onko tämä tilanne iha oieasti sairas, olenko minä sairas vai mitä?
Mulla meni ihan pasmat sekaisin.
Kertokaahan mielipiteenne.
Eli meillä on n. 7kk ikäinen vauva.
Vierailen tosi usein omassa kotonani tytön kanssa(asutaan n. parin km:n päässä)koska minulla on tosi hyvät ja läheiset välit aitiini ja olen häneltä saanut korvaamatonta tukea vauvan hoidossa ym. asioissa.
Nyt olen ollut täällä "lomalla" pari viikkoa siis yöpynyt. Mies tekee kolmivuorotyötä ja loput vapaa ajat on metsällä, eli joutuisin olemaan tosi paljon kaksin tytön kanssa, joka on tosi vaativa vaikkakin kiltti
No nytpä sitten anoppi( joka IKÄVÄ kyllä asuu ihan vanhempieni naapurissa) on saanut päähänsä, että olen lähtenyt kotoa jonkin syyn takia!!!
Sain todella kivan viestin eilen jossa hän todellakin pisti minut matalaksi..
On kuulemma pakko ollut tapahtua jotain kamalaa, kun olen näin kauan jo ollut pois kotoa!! Ja kun olen lapsen vienyt pois isältään! Ja kun laitoin viestin, että olisit puuttumastta toisten asioihin, niin kuulemma ei ymmärrä miksi ei hänelle kerrota( niin, kun ei ole mitään kertomista!) kun tilanne on niin sairas..
Hän siis vahtaa liikkumisiani ja menemisiäni ja olemisiani.
Siis eikö minulla ole oikeutta viettää aikaa OMASSA SYNNYIN KODISSANI????
Vaan minun täytyy olla tilivelvollinen anopilleni!
Olen täällä edelleen, ja minulla on koko ajan "syyllinen" olo.
Kuin olisin täällä "luvatta"
Mies on mikkihiiri äitinsä rinnalla, eli ei uskalla sanoa sanaakaan!!!!
Olen sanonut miehelleni, että minulla on myös oikeus omaan elämään ja tyttö on edelleen rintalapsi joten kulkee automaattisesti mukanani, eikä edes "viihdy" isänsä kanssa, pitkiä aikoja.
Eli äiti on kaikki kaikessa.
Kertokaa onko tämä tilanne iha oieasti sairas, olenko minä sairas vai mitä?
Mulla meni ihan pasmat sekaisin.