L
"lolaa"
Vieras
En ole koskaan ymmärtänyt sitä että kuka järjenjättiläinen on keksinyt pikkukärryt? Kun lapset saa nepikkukärryt eteensä niin tuntuu että ne oikein pakottaa juokseman ja törmäilemään kuin päätön kana...
Itse olen lasten kanssa käynyt pienestä pitäen kaupassa koko sakilla, mutta en ole ikinä antanut niiden ottaa pikkukärryjä vaan ovat istuneet niissä 2 istuttavissa autokärryissä ja jos ovat halunneet kävellä niin sitten kävellään kärryjen vieressä. Pari raivokohtausta ollaan koettu, mutta kun on tehty tarpeeksi selväksi se että raivoamisella pääsee autoon istumaan (ja kun sielä on pari kertaa istuttu) on raivoaminen kaupassa loppunut.
Mun mielestä pahinta kaupassa on juuri nämä pikkukärryt ja aikuiset jotka jumittavat keskelle hyllyväliä juoruamaan niin ettei ohi pääse.
Välikysymys: Miten sä saat raivoavan 2-3 -vuotiaan tungettua takaisin sinne autokärryyn? Mä en saa kyllä väkisin, jos se ei sinne halua mennä. Pitäis ensin laittaa käsirautoihin ja sitten sitoa sinne kärryyn. Kysyn vaan mielenkiinnosta, kun tuota jäin miettimään.
Kainaloon voin napata ja kiikuttaa pois kaupasta, jos oikeen tiukka tilanne tulee.