J
jos lopultakin vauva
Vieras
Moikka naiset. Oon joskus pari vuotta sitten kaksplussalla hyvinkin aktiivisesti kirjoitellut, mutta en enää muista edes tunnuksia... Tuolloin 2v sitten poistatin kierukan ja aloimme mieheni kanssa yrittää ensimmäistä yhteistä lasta. Minulla yksi lapsi on edellisestäsuhteesta, pikkukoululainen jo! Ensimmäinen vuosi yritettiin vauvaa aktiivisesti, tuloksetta. Nyt se kaksi vuotta jo oltu ilman ehkäisyä mutta ei tässä enää olla aikoihin mitään yritetty...
Noh, nyt minulla on kp30/26-28 mikä ei sinällään ole ennenkuulumatonta (kalenterista luntaten viime elo- ja syyskuussa ollut 30pv:n kierrot) mutta mulla on nyt "kumma" olo... Miksi kerron tästä täällä, siksi että en viitsi kellekään vouhottaa tässä vaiheessa, en varsinkaan miehelle!
täällä kenties painii naiset samanlaisten juttujen kanssa, näin oli ainakin pari vuotta sitten. Eli odotin menkkoja alkavaksi tiistaina tai keskiviikkona ( kp:t 27 ja 28) ja ei siis ole mitään kuulunut. Maanantaina mulla jomotteli alavatsaa siihen malliin että ihmettelin jo kuinka ne menkat nyt jo alkaa... Eimitään vuotoja tullut. Sittemmin ei oo mitään kipuilua tuntunut mutta maha pitää AIVAN KAMALAA meteliä jo neljättä päivää ja ilmavaivoja on
sit on ollu kamalia vilunväreitä tämä viikko, nyt pari päivää ollu tosi nuutunu olo: ei suoranaisesti nukuta mut silmät on uniset kokoajan, päätä juilii lievästi ja tuntuu semmoiselta raskaalta... Ja nälkä! Mulla on hyvin säännöllinen arki, herään 5-6 aikaan ja syön aamupalan 8:30 maissa töissä... Tää on ollut aina hyvä systeemi, mut nyt kahtena aamuna pitänyt ottaa ennakkoon jo leipää tms. Koska ollu suorastaan huono olo nälän takia. Ja nälkä ei pysy pois, lounaan syön aina 11:30 aikaan ja eilen mulla oli jo 10 niin kamala nälkä että oli pakko syödä.. Tänään sama juttu! Jo ennen 10 vatsa oikein kiljui ruokaa.
Onko muilla ollut vastaavia oireita? Esikoisesta en edes muista, aloin huomata oireita vasta samaan aikaan kun huomasin että menkat on 2vk myöhässä
en viutsi vielä testata ja tuntuu epätodelliselta että kahden vuoden jälkeen olisin nyt raskaana.. Mutta kyllä alkaa pikkaisen toivo pilkahtaa pian! Olen jokatapauksessa päättänyt ettätestin ostan vasta viikon päästä, jos ei menkat ala.
Noh, nyt minulla on kp30/26-28 mikä ei sinällään ole ennenkuulumatonta (kalenterista luntaten viime elo- ja syyskuussa ollut 30pv:n kierrot) mutta mulla on nyt "kumma" olo... Miksi kerron tästä täällä, siksi että en viitsi kellekään vouhottaa tässä vaiheessa, en varsinkaan miehelle!
Onko muilla ollut vastaavia oireita? Esikoisesta en edes muista, aloin huomata oireita vasta samaan aikaan kun huomasin että menkat on 2vk myöhässä