yksinäinen tallustaja
Pakko nyt päästä avautumaan tästä mun tilanteesta. Ensinnäkin, mulla on aivan ihana mies. En ala ees tässä luettelemaan sen hyviä puolia kun niitä on niin paljon. Mutta tässä mun unelmien prinssissä on myös se huonokin puoli.. Mä oon välillä tosi yksinäinen. Se vois viettää vaikka loputtomasti aikaa kitaransa kanssa säveltäen uusia biisejä. Jos se ei rämpytä kitaraansa, niin se raapustelee vihkoonsa jotain sanoituksia. Mä tiedän et toi musahomma on tosi tärkeetä sille, ja oon luvannu olla sen tukena siinä hommassa, mutta totta puhuen en tiiä et miten kauan vielä jaksan tätä. Silloin kun se syventyy musiikin tekemiseen, niin se ei huomaa mua ollenkaan. Jos sanon sille jotain, se ei vastaa mitään, koska on ihan kuuro ja sokea kaikelle muulle mitä ympärillä tapahtuu. Jos se taas vastaa jotain, niin myöhemmin se ei enää muista siitä mitään, koska oikeesti sen ajatukset on ollu vaan siinä musiikissa, eikä mussa. Kerran se unohti meidän vuosipäivän, koska oli silloin työstämässä uusia biisejä. Ja siis tää alkaa oikeesti olemaan ongelma, koska välillä musta tuntuu et se rakastaa musiikkia enemmän kuin mua. Tiiän et toi on ihan tyhmää, tottakai se rakastaa mua enemmän. Mut silti tää tuntuu niin pahalta. En kuitenkaan voi sanoa sille et miltä musta tuntuu, koska se pahoittais mielensä. Ja kunnolla. Enkä ikimaailmassa halua satuttaa sitä. Mut miten me saadaan jotain selkoa tähän hommaan?? Mun miehellä on oikeus tehä musiikkia, koska se on sen intohimo ja suunnilleen ainut asia mitä se haluu elämässä tehdä. Mut luulis olevan ihan kohtuullista, että mäkin saisin ees vähän sen aikaa. Auttakaa..