F
Fleur de la Cour
Vieras
kun anoppi on perkele soikoon valitettavasti miehen äiti, mutta saatana kun tekis mieli murhata se!!!!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: Se on älykääpiö, idiootti menny lämmittämään takkaa silleen, että pellit oli kiinni. Ihan mukavaa, että olinkin sitten olohuoneesta pessyt jo kaikki kaappien päälliset ja verhot ja ikkunat ja kaiken.. nyt pesen sitten uudestaan kaiken, osan olen jo nyt yöllä pessyt 10 tunnin iltavuoron päätteeksi! Ja kaiken lisäksi se ei saa kaaliinsa, että mua ei yhtään hiukkaakaan auta sen apu kun se alkaa aina laittaa tiskikoneesta astioita kaappiin eikä anna likaisten tiskien lojua lavuaarissa! Mä joudun tyhjentämään yleensä koko astiakaapillisen ulos ja laittamaan kaikki uudestaan sen jälkeen kun tää akka on siellä käynyt hosumassa. Vitutti niin että potkaisin roskista niin lujaa, että sekin meni rikki, nyt pitää siis kaiken tuon siivoamisen, pesemisen, pesettämisen ja kaiken jälkeen vielä hiukan ostaa uutta tavaraakin. Ja kaikki tämä oikeesti siksi, että mies oli tekemässä anopin kodinhoitohuoneremonttia! Sillä on saatana kolme poikaa, mut eikun mun mies pitää aina sinne käskee ja joka saatanan kerta sillon kun mulla on iltavuoro, ja sit toi sinisilmäinen lässyäijä vielä menee ja antaa aina tuon lapsenhoidon äidilleen joka tunkee sit likan kanssa meille. Ei ollu edes tajunnu miks savut tulee sisälle, mut meidän ekaluokkalainen oli sit kertonut, että olet jättänyt pellit kiinni! Aaaargh!!!!!! :kieh: :kieh: :kieh: