mun mielestä tossa on kyllä tosi paljon ohjelmaa
en itse haluis lomalla olla koko ajan juoksemassa pää kolmantena jalkana vaan todellakin me lilluttais siellä kylpylässä ja rentouduttais
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten mikään kehittyy jos kukaan ei uskalla asiasta mitään sanoa? Mä en jotenkin osaa noita ohjelmia edes ohjelmina pitää, mutten tuollaisella lomalla muutenkaan viihtyisi. Mölkkyä, pihasählyä tsiisus noita pelataan kotonakin. Mä halua niitä lomalle mukaan.
Miksi sen pitäisi kehittää jotenkin? Mun mielestä jokainen voi hankia omia rahoja ja matkustella mihin vain halua ja pitää sellaisia lomia mistä tykkää. Jos liian hyvin nekin olisivat luulen pian jokainen ei vitsi edes töitä tehdä...
Miksi sen pitäisi kehittää jotenkin? Mun mielestä jokainen voi hankia omia rahoja ja matkustella mihin vain halua ja pitää sellaisia lomia mistä tykkää. Jos liian hyvin nekin olisivat luulen pian jokainen ei vitsi edes töitä tehdä...
ei voi vaatia että 220eurolla saa jonkun luxusloman. pitäis ymmärtää että noi reissut on tehty vähävaraisille
Ilmaiseksi nyt ei vaan saa niitä Disneylandin matkoja, etelänreissuja tai muita luksuslomia. Ne täytyy maksaa ihan itse. Mun mielestä on ylipäätään tosi hienoa että vähävaraisille järjestetään tuollaisia lomia. Ja kyllä mä katson kieroon jos ruikutetaan ettei sitten ole jotain lastenhoitoa järjestetty.
Miten ihmeessä teillä on varaa pitää koiraa? :O
Miten ihmeessä teillä on varaa pitää koiraa? :O
Siis onko ne ilmaisia lomia? :O