mun mielestä tossa on kyllä tosi paljon ohjelmaa en itse haluis lomalla olla koko ajan juoksemassa pää kolmantena jalkana vaan todellakin me lilluttais siellä kylpylässä ja rentouduttais
Miksi sen pitäisi kehittää jotenkin? Mun mielestä jokainen voi hankia omia rahoja ja matkustella mihin vain halua ja pitää sellaisia lomia mistä tykkää. Jos liian hyvin nekin olisivat luulen pian jokainen ei vitsi edes töitä tehdä...Miten mikään kehittyy jos kukaan ei uskalla asiasta mitään sanoa? Mä en jotenkin osaa noita ohjelmia edes ohjelmina pitää, mutten tuollaisella lomalla muutenkaan viihtyisi. Mölkkyä, pihasählyä tsiisus noita pelataan kotonakin. Mä halua niitä lomalle mukaan.
Peesi tälle!Miksi sen pitäisi kehittää jotenkin? Mun mielestä jokainen voi hankia omia rahoja ja matkustella mihin vain halua ja pitää sellaisia lomia mistä tykkää. Jos liian hyvin nekin olisivat luulen pian jokainen ei vitsi edes töitä tehdä...
Nuo lomat on varmasti suunnattu sellaisille joilla on muutenkin jaksamisen ja varojen kanssa vaikeaa. Parempi että hekin saavat tuntea iloa ja näin voidaan ehkä jostain saada hyvinvointia tähänkin yhteiskuntaan. Mä maksan itse ennemmin lomani kun asetun sellaisen ihmisen asemaan jolla on vaikka vaikeasti sairaita lapsia. Suon nuo lomat heille ja toivon että ne todella ovat sellaisia joilla viihtyy.Miksi sen pitäisi kehittää jotenkin? Mun mielestä jokainen voi hankia omia rahoja ja matkustella mihin vain halua ja pitää sellaisia lomia mistä tykkää. Jos liian hyvin nekin olisivat luulen pian jokainen ei vitsi edes töitä tehdä...
Jos se olisikin 220 olisikin se mitä loman järjestäjä siitä saa, niin oletettavaa olisikin, ettei sillä kummoisia järjestetä. Todellisuudessa se on moninkertainen summa, joten olettaisi, että myös rahoittava RAY odottaa, että loman järjestäjä järjestää sen mitä on luvattu maksaa.ei voi vaatia että 220eurolla saa jonkun luxusloman. pitäis ymmärtää että noi reissut on tehty vähävaraisille
Siis onko ne ilmaisia lomia? :OIlmaiseksi nyt ei vaan saa niitä Disneylandin matkoja, etelänreissuja tai muita luksuslomia. Ne täytyy maksaa ihan itse. Mun mielestä on ylipäätään tosi hienoa että vähävaraisille järjestetään tuollaisia lomia. Ja kyllä mä katson kieroon jos ruikutetaan ettei sitten ole jotain lastenhoitoa järjestetty.
Meillä on myös hevonenMiten ihmeessä teillä on varaa pitää koiraa? :O
Taattua palstaa. Jos ihminen saa jotain tukea jostain johonkin, ei saa omistaa mitään, ei olla lapsia, lemmikkejä, autoa, puhelinta, tietokonetta, jos tilaa lehtiä on itse perkeleestä. Mitä se on teiltä pois? Miettikää millaisessa tilanteessa noiden saajat saattavat olla?Miten ihmeessä teillä on varaa pitää koiraa? :O
No onhan tuo ap:lle melkein ilmainen. 220 koko perheeltä 5 vrk täysihoidolla (näin käsitin). Tuolta lomakeskuksen sivuilta näyttäisi hinnat olevan muuten 130 /vrk eli siinä menisi jo 650. Siihen lounas ja päivällinen joka päivä vielä lisää eli kahdelta aikuiselta 60/vrk = 300 koko lomalta. Alle 5 v näyttäisi syövän ilmaiseksi mutta 5-15 vuotiailta kaksi ruokaa tekee 15/päivä. Viikonloppuisin muutama euro vielä lisää.Siis onko ne ilmaisia lomia? :O