Pakko myöntää, että mulla on vieläkin pieni kostonhalu takaraivossa

Alkuperäinen kirjoittaja MyLifeIsReal:
varsinkin kun exän kaikki sukulaiset on sitä mieltä, että mä ja muut kymenen naista valehtelee. Mun mielestä olis ihan oikein, jos kaiki sais vaikka tv uutisissa tietää tuollaisesta hullusta.

Oletko sinä siis tuo "elina"?
Olipa juttu, voi kauhea
:(

No voin muuten ihan ok, paitsi voisin olla vielä enemmän ok ilman tätä sairautta. Ja nyt joudun omalle lapselle jotenkin perusteleen, miksei voi tavata exää. Oli siis törmännyt tähän vastikään.

niin se :o :o :o no ei hyvänen aika, ei tuommosen luo voi lasta laittaa, sehän syöttää sille vaikka ja mitä paskaa päähän susta |O

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
uskomatonta mutta totta :| oletko päässyt yhtään elämään kiinni tuon jälkeen? :hug:

no jaa... oon ollut enemmän kuin tarpeeksi saikulla. Ja huolta aiheuttaa herkkä keskimmäinen, joka luulee et kaikki on hänen syytään jne.
Siks kai olenkin tällainen leijonaemo nykyään.
Harmi vaan et sairastuin, mut ei se mitään estä.

Ja mullahan on tuon "Annen" kaikki viestit vieläkin tallessa, siis mitkä "Mikko" lähetti hänelle. En hävitä niitä ihan helpolla.. yhdessä oli Mikon oman mulkun kuva.

jaa, noinko sitä nykynaiset haluaa nähdä ensin s-postitse kuvan siitä, ja sitten vasta päätetään jakomahdollisuuksista ... :o

Tuo kuulostaa jonkun verran tutulta tuo kohta, "Mikko" oli vihainen, kun "Elina" paljasti kaikille muille temput...

Exä suuttu aivan kamalasti ku soitin poliisit pahoinpitelyn jäljiltä. Ei mitään puhettakaan siitä, että hän olis tehny jotain väärin. Narsisti.

:hug: Juu, en antais lapsen tavata tollasta exää. Kovasti voimia sinne!

no jaa... oon ollut enemmän kuin tarpeeksi saikulla. Ja huolta aiheuttaa herkkä keskimmäinen, joka luulee et kaikki on hänen syytään jne.
Siks kai olenkin tällainen leijonaemo nykyään.
Harmi vaan et sairastuin, mut ei se mitään estä.

kaikki sympatiat todellakin sun puolella!!! hävytöntä et tuommoselle paskalle ei tuu mitään "rangaistusta" edes sukulaisten taholta koska eivät usko sua |O

:hug: :hug: :hug:
älä harmittele enää kuinka monta vuotta menetit, usko tulevaisuuteen ja siihen, että paljon on sulla vielä edessä :heart:

Me siis erottiin "jo" syyskuussa. Nää temput sain selville elokuussa. Luulin että olen jo ihan ok, mut se kostonhimo on ja pysyy. Tekis mieli myydä koko juttu kuvineen kaikkineen vaikka HYmyyn. Ex nyt kuitenkin on oikeudessa töissä. En kerro missä.

Mitä kauemmin roikut noissa kostofantasioissa, sitä kauemmin toipumisesi kestää. Ikävä temppu, mutta pettäminen ja sivusuhteiden pito ei kuitenkaan ole laissa kiellettyä, joten et sinä siitä julkisuudestakaan mitään hyötyisi.

Yhteistyössä