Pakko minunkin avautua kaveristani :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pamppelsson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Pelottavaa oikeastaan, että noita vastaavia tapauksia on niin monella tiedossa :( Surullista, että toiset ovat vankina parisuhteessa :|

Ne asiat lähtevät helposti kertymään. Jos on itse valmiiksi herkkä ja oman jaksamisen kanssa jo on toisina päivinä hankalaa, niin vaikea parisuhde vie helposti ne vaikeudet ihan toiselle tukaluustasolle.

Ja siitä vankilaolosta kertoo juuri tuo, että koskaan ei voi olla varma pääseekö puolison toiminnan takia tai pelon takia mihinkään sovittuun. Kaverilta kysytään pitkää pinnaa, suurta sydäntä ja ymmärrystä näissä tilanteissa.

Mulla on samanlainen ystävä. Jätti tulematta myös polttareihini. Mut mä tiedän, et hällä on sosiaalisten tilanteiden pelko ja kun me ei olla nähty muutenkaan kovin usein viime vuosina niin jännittää myös minua.

väkivaltainen mies, siltä tuo pahasti kuulostaa. oon kerran kokenut väkivaltaisen suhteen jossa mies kontrolloi mun tekemisiä ihan koko ajan. onneksi tajusin siitä lähteä ajoissa

Mä käyttäydyin noin kun olin todella masentunut. Pidin kulissia yllä. En halunnut kertoa tuosta asiasta, se tuntui tosi vaikealta. Tavallaan kaipasin ystäviäni mutta häpesin ja salailin masennustani.

Alkuperäinen kirjoittaja Etkös:
sinä ap ole sen Hinninkin kaveri? Sen sinkkuäipän?

Juu kyllä hän on mun ystävä myös :)

muoks. mutta miten ihmeessä se tähän liittyy?

tuli vain mieleeni. Palstaileeko Hinni täällä myös? Oli tervejärkisin niistä kottaraisista, jotka silloin siinä ohjelmassa miestä etsivät. Kerro terkkuja!

Kuten jo moni edellä kirjoittanut, tulee mullekin väistämättä mieleen, että ystäväsi mies on vaikuttamassa asioiden kulkuun. :|
Sairaanloinen mustasukkaisuus ilmenee usein sillä, että haluaa lopulta eristää puolisonsa täysin kotiin.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja Etkös:
sinä ap ole sen Hinninkin kaveri? Sen sinkkuäipän?

Juu kyllä hän on mun ystävä myös :)

muoks. mutta miten ihmeessä se tähän liittyy?

tuli vain mieleeni. Palstaileeko Hinni täällä myös? Oli tervejärkisin niistä kottaraisista, jotka silloin siinä ohjelmassa miestä etsivät. Kerro terkkuja!

Just tulin Hinnin luota, mutta kerron terkkuja sille huomenna :)

Puhuin muuten tästä kyseisestä kaverista ja hänen miehestään tänään mun miehen kanssa, ja hän oli samaa mieltä kuten te muutkin, eli että taustalla on kaverin miehen mustasukkaisuus tms. Huomenna yritän puhua tän kaverin kanssa, jospa se johtaisi johonkin..

Puhuin muuten tästä kyseisestä kaverista ja hänen miehestään tänään mun miehen kanssa, ja hän oli samaa mieltä kuten te muutkin, eli että taustalla on kaverin miehen mustasukkaisuus tms. Huomenna yritän puhua tän kaverin kanssa, jospa se johtaisi johonkin..

Juu.. väkivallalta ja sairaalloisen mustasukkaiselta mieheltä kuullostaa tai/ja masennukselta.

Toivottavasti saisit autettua ystävääsi. Älä ainakaan katkaise välejä, vaikka et hänestä saisikaan sen enenpää irti nyt. Ystäväsi haluaa ola tekemisissä kanssasi, ei hän muuten tapaamisia sopisi, vaikka sitten joutuukin pettämään eikä syystä tai toisesta tule niihin tapaamisiin. Itsellä oli aikoinaan syynä paha masennus ja silloisen kumppanin itsemurhauhkailut. Eli hän ei pitänyt minua kontrollissa väkivallalla vaan sillä itsemurhan uhkailulla. Kesti pitkään ennenkuin tajusin että hän kontrolloi minua sillä aivan yhtä tehokkaasti kuin joku muu kontrolloi väkivallalla.

Yhteistyössä