Alkusuhde.. ei taida tulla mitään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kirsikka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kirsikka"

Vieras
Mitähän tästäkin tulee.. Tapasin keväällä miehen, jonka kanssa olen pitänyt yhteyttä. Hän asuu nyt 200km päässä. Hän sanoo monesti, että ei viitsi vastata viesteihin, kun on töitä tai muuta tekemistä.
Mitä tämä "viitsiminen" kertoo teidän mielestä. Itse olen alkanut ajatella, että häntä ei enää kiinnosta.
Eikös se mene niin, että sellainen mies, joka on kiinnostunut jaksaa vastata viesteihin tai puhelimeen ?
Minäkään kun en ole ollut kuin noin 3-4 kertaa viikossa tai 1-2 kertaa viikossa häneen yhteyttä. En koe itseäni pommittajaksikaan.
Ollaan vaan puhuttu, että syksyllä nähdään sitten.

[QUOTE="vieras";26708366]Kuulostaa kyllä tylsältä miehen puolelta. Luulisi vähän kiinnostavan...[/QUOTE]

Kyllä hän vastaa, mutta ehkä hänelle sopisi sellainen yhteydenpito, että 1 viikossa tai kerran kahdessa viikossa yhteydenpito.
Olen jotenkin pettynyt.

Minulla on vähän samankaltainen ongelma kun saan uudelta poikaystävältä vaan viestin tai pari päivässä, eli ei vastaa viesteihin samantien eikä laita viestejä itse useinkaan. On todennut että ei ole tottunut viesteilemään jatkuvasti ;) hieman eri kaliiberin ongelmat meillä. Sanoisin minäkin että ei vaikuta hyvältä, ei tosiaankaan. Itsekin olen joutunut opettelmaan tähän että viesteihin ei välttämättä heti tule vastausta, mutta että kerran kahteen viikkoon. Hmm.

Minulla on vähän samankaltainen ongelma kun saan uudelta poikaystävältä vaan viestin tai pari päivässä, eli ei vastaa viesteihin samantien eikä laita viestejä itse useinkaan. On todennut että ei ole tottunut viesteilemään jatkuvasti ;) hieman eri kaliiberin ongelmat meillä. Sanoisin minäkin että ei vaikuta hyvältä, ei tosiaankaan. Itsekin olen joutunut opettelmaan tähän että viesteihin ei välttämättä heti tule vastausta, mutta että kerran kahteen viikkoon. Hmm.

Toivon, että sinun kohdallasi kaikki muuttuu paremmaksi.
Minun kohdallani tuskin muuttuu. Nyt vaan voimistuu tuntemus, että en jaksa tällaista tämän miehen kanssa.

Mun mies yli 10 vuotta sitten otti pekkaspäivän ja ajoi 200km päästä mua tapaamaan ihan yllättäin. Oli käymässä porukoillaan ja tutustuttiin yhteisten tuttujen kautta viikonloppuna. Alkuviikosta soitteli jos tulis viikonloppuna kylään ja torstai-iltana olikin yhtäkkiä oven takana...

Joten tuskin sitä oikeesti kiinnostaa.

[QUOTE="Kirsikka";26708485]Toivon, että sinun kohdallasi kaikki muuttuu paremmaksi.
Minun kohdallani tuskin muuttuu. Nyt vaan voimistuu tuntemus, että en jaksa tällaista tämän miehen kanssa.[/QUOTE]

Joo tai sitten minun täytyy vaan tottua tähän...juuri eilen totesi että se ei todellakaan tarkoita sitä ettei ole kiinnostunut vaan että ei ole tottunut jatkuvaan viesteilyyn. Hauskaa sinänsä, itselläni on ihan erilaiset tavat.

Joo tai sitten minun täytyy vaan tottua tähän...juuri eilen totesi että se ei todellakaan tarkoita sitä ettei ole kiinnostunut vaan että ei ole tottunut jatkuvaan viesteilyyn. Hauskaa sinänsä, itselläni on ihan erilaiset tavat.

Kannattaa miettiä, mihin olet valmis "tottumaan". Ei kannata tinkiä liikaa omista toiveistaan, ettei kävisi niin, että huomaa 5 vuoden päästä lapset kuvioissa mukana, että mun mies ei koskaan sitä tai tätä vaikka haluaisin.

Kannattaa miettiä, mihin olet valmis "tottumaan". Ei kannata tinkiä liikaa omista toiveistaan, ettei kävisi niin, että huomaa 5 vuoden päästä lapset kuvioissa mukana, että mun mies ei koskaan sitä tai tätä vaikka haluaisin.

heh, ehkä pystyn sentään tottumaan siihen että saan viestejä vaan 2 kertaa päivässä ja pari puhelua päälle...en lähde vaatimaan 20 viestiä.
Lapsia tuskin enää tulee, kun molemmilla on niitä jo ennestään, mutta kotityöt voi toki aiheuttaa joskus vielä ongelmia ;D

heh, ehkä pystyn sentään tottumaan siihen että saan viestejä vaan 2 kertaa päivässä ja pari puhelua päälle...en lähde vaatimaan 20 viestiä.
Lapsia tuskin enää tulee, kun molemmilla on niitä jo ennestään, mutta kotityöt voi toki aiheuttaa joskus vielä ongelmia ;D

Jooh...toihan onkin ihan normaalia :-) Ajatus meni jo isompiin kuvioihin, että jos muutkin jutut
tökkii alusta lähtien.

Jooh...toihan onkin ihan normaalia :-) Ajatus meni jo isompiin kuvioihin, että jos muutkin jutut
tökkii alusta lähtien.

Toki asiat tökkii varmaan monetkin, kun kaksi aikuista menee yhteen, mutta ei sentään niin paljon ainakaan vielä että ei niistä yli päästäisi...Ap:lla ei taida sen sijaan olla kovinkaan hyvät mahikset, ikävä kyllä.

Mulla kanssa mies 200km päässä eikä me jokapäivä olla yhteyksissä, mikä välillä ahdistaa itseäni. Silloin kun ollaan (n.joka toinen päivä) niin muistaa kyllä aina kertoa miten ikävöi eikä muuta ajattelekaan kuin minua. Olen aina ollut tosi epävarma että voiko joku todella haluta olla kanssani ja jopa joskus rakastaakin. Tämä mies on ollut uskomattoman kärsivällinen tän asian suhteen ja tulee käymään aina kun voi. Oli jopa viikonloppuna kertonut äidilleen minusta ja nyt olen menossa näytille tämän perheen luo. Silti aina välillä mietin onko tosissaan. Tuntuu tyhmältä epäillä, kun luulisi tuon olevan tosissaan...ja ekaa kertaa tuntuu ns.oikealta sillä olen itsekin ihastunut, kun aiemmin olen vain ajautunut parisuhteisiin ja tunteet tulleet jälkijunassa.

Uusimmat

Yhteistyössä