Pakko minunkin; arvaa pituus ja paino. Varoitus!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pläsk1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
155 cm ja 71 kg näytti vaaka aamulla. Tuntuu niin toivottaomalta kun pitäisi alle 50kg päästä että kelpaisi,vaikka se on mahdotonta. Viimeksi 10-vuotiaana ollut varmaan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja pläsk1;30464411:
155 cm ja 71 kg näytti vaaka aamulla. Tuntuu niin toivottaomalta kun pitäisi alle 50kg päästä että kelpaisi,vaikka se on mahdotonta. Viimeksi 10-vuotiaana ollut varmaan alle.

Miksi ihmeessä pitäisi päästä alle 50kilon? Ja kelpaisi kenelle?

Mä oon 157cm ja painan 58kg. Olen tyytyväinen, mies on tyytyväinen ja vientiä olisi yöelämässä vaikka kuinka.

Pituutta on vaikea arvata laittamasi kuvan perusteella, kun ei näy koko kroppaa edes. Läskiä kumminkin löytyy mahasta, reisistä ja käsistä. Koska keskikroppa vaikuttaa aika lyhyeltä veikkaan pituudeksi 160cm ja painoksi 90kg.

Alkuperäinen kirjoittaja pläsk1;30464411:

Tossa taas nähdään, ettei paino kerro kaikkea....mä oon 157cm ja 76kg ja ihan eri mallinen! Monikaan ei usko kun tuon painoni sanon! (Mut ylipainoa silti, tiedetään, 15kg jo tipautettu, toinen samanmoinen edessä...)

mun mielestä (kuvaa näkemättä) 155cm pitkälle sopiva paino on alle 60kg. 50-55 on tottakai ihannemut jos tuntuu tuskalta niin tuo 60 riittää. ja varsinkin jos se on lihasta. läskillä ei tee mitään.

Mulla on ihan samat mitat AP:n kanssa ja laihdutan (yritän ainakin) kyllä, mutta mulla tavoitteena on alle 60kg (vaikka 59,9 ????) ja kiinteä vartalo, jossa sopivasti lihasta. Ei pitäisi niinkään tuijottaa sitä puntaria vaan ottaa mittanauha avuksi.