Pakko kysyä kun pistää vihaksi...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Jos kuvitellaan tilanne, että mies pettää, nainen tulee raskaaksi, pitää lapsen.
Tämän jälkeen mies ei kuitenkaan halua erota nykyisestään, vaan lupaa rakastaa tätä ja olla uskollinen jatkossa.

Onko todella joku, joka voi kirkkain silmin myöntää, että jatkaisi miehen kanssa eloa, MIKÄLI mies ei olisi tulevaan lapsensa kanssa MISSÄÄN TEKEMISISSÄ?

voiko naiset todella olla niin julmia ja itsekkäitä, että riistävät tulevalta lapselta isän vain oman nahkansa ja mustasukkaisuutensa ja luottamuksen vuoksi?

Ja voiko miehet todella olla niin rakastuneita ja sokeita, myös itsekkäitä, jotta tekevät näin?

Tämä tietysti vain minun mielipide mutta mun mielestä erittäin järkyttävää!

Ikinä en voisi elää normaalia elämää tietäen, että mulla olisi lapsi jossain ,jonka olen hylännyt toisen ihmisen tähden...

Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Jos tarkoitata tota toita ketjua, niin ei se mies ollut pettänyt! Erossahan noi oli kun toinen nainen tuli raskaaksi.

Mä puhunkin nyt pettämisestä, en pelkästään siitä ketjusta.
Tämä tuli siis mieleeni...

No mä en ole mies, en voi sanoa mitä miesten päässä liikkuu. Ilmeisen moni voi siittää lapsia sinne ja tänne ja elää ihan niinkuin niitä lapsia ei olisi olemassakaan. Mutta naisena mä en voisi vaatia miestäni unohtamaan lastaan, ikinä.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
mä en ottais omalletunnolle sitä et tiedän lapsen kyselevän missä mun isi on ja se olis mun syy etten anna tavata...

en minäkään. omia lapsia seuranneena (ja meillä ei siis ole tuollainen tilanne) en todella toivo sitä kenellekään muulle lapselle enkä taatusti halua olla sellaista aiheuttamassa.

Tuskinpa, en todellakaan usko... Mutta varmaksi en halua sanoa mitään mihinkään tilanteeseen , mitä itse ei ole kokenut... Usein sitä käyttäytyykin tosipaikan tullen periaatteitaan vastaan, kun rakastaa toista ja pelkää jäädä yksin...

Voitteko kuvitella, että mieheni isä on ollut läsnä mieheni elämässä kun hän on syntynyt ja muutaman ensimmäisen vuoden, tämän jälkeen mennyt uusiin naimisiin ja tämä nykyinen vaimo kielsi tapaamasta poikaansa, jonka kanssa oli jo viettänyt useamman vuoden... ja mitä tekee miehen isä. Jätti poikansa juuri silloin.
Kaikki tämä toisen naisen tähden.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:
Voitteko kuvitella, että mieheni isä on ollut läsnä mieheni elämässä kun hän on syntynyt ja muutaman ensimmäisen vuoden, tämän jälkeen mennyt uusiin naimisiin ja tämä nykyinen vaimo kielsi tapaamasta poikaansa, jonka kanssa oli jo viettänyt useamman vuoden... ja mitä tekee miehen isä. Jätti poikansa juuri silloin.

:'(

:'( mun poika sanoi pahimassa vaiheessa kun isä ei tavannut heitä et: "mä haluan kuolla.. jos isä sit välittää mustakin" :'( ja poika oli tuolloin aavistuksen yli kolmen.

Mä en jatkaisi. En pystyisi siihen enää,joskus vuosia aiemmin olisin vielä pystynyt,mutta nykyään mä oon löytäny itserakkauden ja itsetunnon.Niin en todellakaan!

ei se onnistuis nuinkaan..pitäs muuttaa jonnekkin kauas pois ettei näkis sitä naista ja lasta ja silti se varmasti olis koko ajan mielessä.joten yhtä tyhjän kanssa,ei se asia muuttuis siitä,se pitäis hyväksyä tai erota.

Jos olisi ns kolmiodraama, aviopari, ja rakastajatar. Tämä rakastajatar tulisi raskaaksi, mutta mies ei jätä vaimoaan, vaan vannoo tälle ikuista rakkauttaan?

Jospa vaimo ei tiedä tästä syrjähypystä, silloin hän ei myöskään voi valita mitä asialle itse tekisi.
Jos avioparilla on jo myös lapsia, pitääkö miehen heidät jättää?
Merkitaeekö tuo toinen nainen oikeasti mitään, vai onko vain pa*o?

Asiat eivät aina ole niin yksinkertaisia, ja tälläinen tilanne olisi kyllä kaikille raskas, varsinkin jos vaimonkin kanssa olisi jo lapsia..

Itse en tiedä mitä tekisin, onneksi ei ole tarvinnut miettiä tälläistä omakohtaisesti!

Hypoteettisesti jos mies pettäis ja tuloksena olis lapsi niin ensin mietittäis "toisen naisen kansalaisuutta/asuin maata. Riittävän suuri välimatka olis hyvä syy olla olematta tekemisissä lapsen ja naisen kanssa tulevaisuudessa.

Mä en tiedä, mitä tekisin. Toivottavasti ei tarvi sitä koskaan miettiäkään.

Mutta jos meillä olisi lapsia ja ukko kävis vielä yhden siittämässä jollekin toiselle, meidän avioliitto ei jatkuisi. Eli siinä jäisi sitten meidän lapset ilman isäänsä (joo, olis, mutta etäisä). Ja taas jos jostain ihmeen syystä tuntisin pystyväni jatkamaan tuon ukon kanssa, en usko, että pystyisin siihen, jos ukko pitäisi yhteyttä tähän muksuunsa. ...eli siis en välttämättä vaatis. Mutta ilman sitäkään en kyllä edes harkitsisi.

Mun pojan isä tehny just noin pojalleen... poika nyt 5-v, kaipaa välillä isäänsä... mutta onneks pojalla ihana isäpuoli.

Mä voisin pettämisen vielä antaa anteeksi, tilanteesta riippuen.

Mutta jos äijä olis todella niin tyhmä, että pettäessään onnistuisi panemaan paksuksi sen hoitonsa, niin sitten saisi lähteä kävelemään.

En ottaisi tunnolleni sitä, että jossain lapsi kyselee isänsä perään.
Mutten myöskään kestäisi sitä, että mies käy "toista perhettään" tapaamassa ja maksaa elatusmaksuja jollekin muulle, kun näissäkin on ihan riittävästi elätettävää.

Kyllä siinä sais mies pakata passinsa ja hammasharjansa.

Yhteistyössä