PAKKO KERTOA KAIKILLE!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ada
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ada

Vieras
Ihan pakko kertoa, olen raskaana! testin tein kolme kertaa, että sain olla varma:) Jo oli aikakin, kaksi vuotta yritystä takana. Olen niin onnellinen. Toivottavasti kaikki menisi hyvin:) Pelkään niin että jotain tapahtuu. Onko alavatsa-kivut normaaleja?? kuin menkkakipuja... välillä vihlaisee..

Alkuperäinen kirjoittaja Ada:
Ihan pakko kertoa, olen raskaana! testin tein kolme kertaa, että sain olla varma:) Jo oli aikakin, kaksi vuotta yritystä takana. Olen niin onnellinen. Toivottavasti kaikki menisi hyvin:) Pelkään niin että jotain tapahtuu. Onko alavatsa-kivut normaaleja?? kuin menkkakipuja... välillä vihlaisee..

Piti vielä sanoa etten vieläkään sitä usko todeksi!!Onko kolmen plussan jälkeen ihan varmaa, (luin jostain että voi olla joku kasvain tai joku sairaus joku voi näyttää testin siksi positiiviseksi..)

Näin pitkän yrityksen jälkeen rupee ihan vainoharhaseks.. Mutta sit se vast on selvää kun on lääkärillä käyny:)

Ihanaa!! Kiitos kaikille!! Tekis mieli jo kertoo kaikille mut ei taida uskaltaa vielä... Enkä malta oottaa pikkusta! oon jo lukenu kaikkia palstoja ja kaikkia, oireita kyllä tunnistaa:) KOSKA OOTTE KERTONU RASKAUDESTANNE ULKOPUOLISILLE??:)