S
"Sissi"
Vieras
Vitsit. Mä oon jostain kumman syystä mennyt ihastumaan yhteen mieheen. En saa sitä mielestäni. Ihana, ystävällinan mies. Nään sitä töissä joka päivä. Ei tosin olla työkavereita, mutta se on siinä vieressä töissä. Ei yhtään helpota tätä hölmöä ihastusta kun nähdään jatkuvasti. Tekisi mieli mennä juttelemaan, päästä koskettamaan, kuulla hänen äänensä. Toisaalta tuntuu pitkästä aikaa ihanalta tämä ihanstuminen mutta...
Mutta mulla on vielä ihanampi mies kotona. En oo yhtään aikeissa tehdä mitään tuolle ihastukselleni mutta miksi se yksi ihminen jäi niin mun mielee?
Miten joku ihminen voi tehdä niin lähtemättömän vaikutuksen niin pienellä teolla? Miksi hän jäi mun mieleen näin? :headwall:
Nyt mä mietin vaan koko ajan sitä yhtä miestä, enkä voi siitä kenellekkään kertoa. Toivottavasti tää menee pian ohi... Mutta nä niin haluaisin vaan päästä
Mutta mulla on vielä ihanampi mies kotona. En oo yhtään aikeissa tehdä mitään tuolle ihastukselleni mutta miksi se yksi ihminen jäi niin mun mielee?
Miten joku ihminen voi tehdä niin lähtemättömän vaikutuksen niin pienellä teolla? Miksi hän jäi mun mieleen näin? :headwall:
Nyt mä mietin vaan koko ajan sitä yhtä miestä, enkä voi siitä kenellekkään kertoa. Toivottavasti tää menee pian ohi... Mutta nä niin haluaisin vaan päästä