Mä en uskalla kertoa äitille, et oon raskaana.

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Älä kerro. Jos kerta lapsia on jo kaksi, niin varmaan ainakin toinen sen ikäinen että osaa puhua, ja ennen pitkää sanovat mummulle että saavat pikkuveljen/siskon.

totakin mä mietin, että tyttö saa kertoa, mut sit mutsi on vaan ihan hiljaa, eikä ikinä mainitse, että tietää. on mulla kyllä pikkusisko, joka vois toimia viestintuojana.. :whistle: se sen viimeksi tais ruokapöydässä heittää ilmoille. mä vaan nyökyttelin vieressä..

Mä en halua kertoa meidän vanhemmille. Siitä alkaa taas kamala paapominen "ootko muistanu syödä hyvin, käydä lenkillä yms" Mies haluais jo kertoa mutta mä en suostu ennenkö on pakko. Osa kavereista tietää.

minäki ajattelin että jos tulevaisuudessa raskaudun, niin olis vaikea kertoa tuleville isovanhemmille asiasta. kaks lasta ennestään, toinen puolivuotias. kuitenki vaan siunailisivat että miten rahat riittää ja millon jatkan sitten opiskelua ja pääsen töihin..
toivottavasti ehkäisy ei petä, haluttais jo pois kotiympyröistä ja tienaamaan..vaikka onhan ne vauvat niiiin sulosia :)

Yhteistyössä