Mä en uskalla kertoa äitille, et oon raskaana.

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
:D Kolmas lapsi, mut aina yhtä vaikeeta. tai ei se ekalla kerralla ollu kyl kovin vaikeeta.
Missä vaiheessa kelaan palautetaan jotain lappuja liittyen raskauteen?
Pakko kertoa ennen sitä, kun äippä on kelassa töissä.
Se vasta noloa olis jos jostain päätteeltä hiffais, et hälle tulossa 3. lapsenlapsi. :whistle:

Oonko mä ainoo, vai onko muita, kelle se kertominen on vaan jotenkin niin pirun hankalaa..?? :ashamed:

Kyllä mua ujostutti kertoa molemmilla kerroilla jotenkin.. =) Mutta sain toisesta sit silleen kerrottua kun shoppaillessa ollessamme äiti kysyi että mentäiskö johonkin vaikka oluelle, niin sanoin että "joo, paitsi etten voi juoda olutta kun mä oon raskaana". Siitä äiti riemastui kyllä niin ettei tullut enää shoppailusta mitään, touhotti vaan onnellisena.

Meillä kolme lasta ja kyllä tuntuu isovanhemmat olevan ihmeissään moisesta katraasta... Kaikenlaisia kommentteja sitä on saanut matkan varrella heiltä kuulla.
Ja missään nimessähän meidän ei kannata enempää lapsia tehdä (heidän mielestä )... :o

Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:
:D Kolmas lapsi, mut aina yhtä vaikeeta. tai ei se ekalla kerralla ollu kyl kovin vaikeeta.
Missä vaiheessa kelaan palautetaan jotain lappuja liittyen raskauteen?
Pakko kertoa ennen sitä, kun äippä on kelassa töissä.
Se vasta noloa olis jos jostain päätteeltä hiffais, et hälle tulossa 3. lapsenlapsi. :whistle:

Oonko mä ainoo, vai onko muita, kelle se kertominen on vaan jotenkin niin pirun hankalaa..?? :ashamed:

Sit kun raskaus on kestänyt 154 päivää viedään ne laput kelaan millä anotaan sitä äitiysavustusta. Siinähän sinä voit samalla kertoa kun viet ne laput kelaan :D

Mitä enemmän niitä lapsia tulee niin sitä vaikeenpaa se on,ja sitä huonommin ihmiset suhtautuu.
Kahdesta ollaan vielä niin onnellisia ja hymyillään ja kysellään.Kolmannesta kysyttiin et oliko vahinko ja ettekö ole ehkäsystä kuulleet puhuttavan.

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:
Miksi sen kertominen on hankalaa? Eikö raskaus ole iloinen uutinen?

Ei välttämättä. Ei miun äiti ainakaan ole koskaan iloinnu kun oon noista tulevista lapsenlapsista kertonu.

No jos tietää ettei toista kiinnosta, niin mitä sitä sitten turhaan kertookaan.. Antaa huomata ite sit kun huomaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Adelade:

Ei välttämättä. Ei miun äiti ainakaan ole koskaan iloinnu kun oon noista tulevista lapsenlapsista kertonu.

No jos tietää ettei toista kiinnosta, niin mitä sitä sitten turhaan kertookaan.. Antaa huomata ite sit kun huomaa.

Möläytät vaan ihan töks, ja oot niinkuin et oliskaan :D Ja anteeksi, vakoilin sun profiilia kun aattelin et mikä teini siellä ei uskalla kertoa, ja huomasin et oot ihan Outi Mäenpään naköinen, mutta sen oot varmaan kuullu ennenkin. Mut juu, onnea uudesta tulokkaasta :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Mitä enemmän niitä lapsia tulee niin sitä vaikeenpaa se on,ja sitä huonommin ihmiset suhtautuu.
Kahdesta ollaan vielä niin onnellisia ja hymyillään ja kysellään.Kolmannesta kysyttiin et oliko vahinko ja ettekö ole ehkäsystä kuulleet puhuttavan.

niin ja kun vitsaillaan neljännestä eräät on jo tosi myrtsinä? ja kun itse hoidamme omat lapsemme, apuja ei pahemmin ole tarvittu!!!

Alkuperäinen kirjoittaja jue:
Alkuperäinen kirjoittaja meillä:

niin ja kun vitsaillaan neljännestä eräät on jo tosi myrtsinä? ja kun itse hoidamme omat lapsemme, apuja ei pahemmin ole tarvittu!!!

Joo,näin juuri.
Vielä kun lapset sattuvat tuleman sellaisella ikäerolla että jotku luulevat syyn olevan se ettei äiti vaan viitsi mennä töihin,luullaan että sossusta kinutaan rahaa.

no onhan se, mutta kun se oli innoissaan vaan tosta ekasta ja on edelleen.
kakkosesta vaan hymähti, kun sain kerrottua. antoi ymmärtää, että ei ole tippaakaan kiinnostunut.

Yhteistyössä