Pakko kehua: tosi hienoa palvelua tänään Jorvin lasten päivystyspolilla

Käytiin tänään päivällä 5 v pojan kanssa Jorvissa päivystyksessä, kun hengitys on ollut työlästä ja poika muutenkin kovin kipeän oloinen.

Ei voi muuta kuin kehua polin toimintaa. Sairaanhoitajalle pääsyä joutui odottelemaan hetken, mutta lapsi viihtyi hyvin Sub Junioria katsellessaan, lääkäri otti vastaan samantien ja pisti pojan tarkkailuun ja saamaan lääkkeitä puolen tunnin välein. Oltiin yksityishuoneessa petipaikalla, jossa tarjottiin pillimehua ja poika sai katsoa Ice Age -dvd:tä. Tarkkailun jälkeen todettiin, että ei tarvitse jäädä sairaalaan.
Kertakaikkisen hienoa palvelua, tuskin olisi saanut yksityisellä parempaa.
Jos joku on ko. polilla töissä niin terveiset vaan sinne ja kiitos hyvästä palvelusta!
Ihan suotta Jorvia aina moititaan. Itse en ole saanut muuta kuin erinomaisen hyvää palvelua lapsen asioissa synnärillä ja sen jälkeen.
 
Se on hyvä,et sinne tuli lastenpoli. Pääsee paljon nopeammin lääkärille ja pois sieltä. Me ollaan muutamaan kertaan jouduttu kans käymään ja koskaan ei oo montaa tuntia tarvinnu istua ja odottaa :) synnäri olikin sit juttu erikseen,ainakin mun kohdalla...
 
Kiva kuulla hyvä kokemus. Itse kun en ole siellä asioinut ennen, mutta tulokkaan menen sinne synnyttämään.
Minulla on sieltäkin erinomaisen hyviä kokemuksia pelkästään, olin pojan kanssa ensin synnärillä 5 päivää perhehuoneessa ja sitten poika oli vielä osastolla joitain päiviä. Luottavaisin mielin voit mennä synnyttämään ja jätä ihmeessä kaikki haukkumiset kuuntelematta. Keneltäkään tutulta en ole kuullut kuin positiivisia kokemuksia (täällä taas kuulee paljonkin haukkumista).
 
Minulla on sieltäkin erinomaisen hyviä kokemuksia pelkästään, olin pojan kanssa ensin synnärillä 5 päivää perhehuoneessa ja sitten poika oli vielä osastolla joitain päiviä. Luottavaisin mielin voit mennä synnyttämään ja jätä ihmeessä kaikki haukkumiset kuuntelematta. Keneltäkään tutulta en ole kuullut kuin positiivisia kokemuksia (täällä taas kuulee paljonkin haukkumista).
Kiitos tästä :) Olen kuullut myöskin kaikennäköstä ja on pistänyt miettimään. Hienoa myöskin kuulla että on mahdollisuus perhehuoneeseen.
 
Teil on käynyt flaksi. =)

Meil taas on täysin päinvastaisia kokemuksia Jorvin lastenpäivystyksestä.: /
Kiireellisyysluokka 1 = 1½ tunnin odottelu ennen ku pääsee lääkärille. Ja sitten kun sinne lääkärille pääsi niin lääkäri ei puhunut suomea eikä englantia kuin tosi huonosti.
 
"kahden äiti"
Hyvät kokemukset minullakin Jorvin lapsipolista. Päivystyksessä ei tosin olla käyty, mutta vauvan kanssa kun käytiin oli hoitaja heti ottamassa vastaan (jo ennen varattua aikaa), ohjasi lääkärille ja vielä lääkärin jälkeen huolehti, että meillä oli kaikki kunnossa. Systeemi on siellä todella mietitty asiakkaille hyväksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;21920026:
Teil on käynyt flaksi. =)

Meil taas on täysin päinvastaisia kokemuksia Jorvin lastenpäivystyksestä.: /
Kiireellisyysluokka 1 = 1½ tunnin odottelu ennen ku pääsee lääkärille. Ja sitten kun sinne lääkärille pääsi niin lääkäri ei puhunut suomea eikä englantia kuin tosi huonosti.
Tämä lääkäri puhui varsin mainiota suomea. Enkä koskaan muista että lääkäri ei olisi ollut suomenkielentaitoinen (mutta varmaan näitäkin on, sitä en kiellä).
Ajattelin vaan että kerrankin laitetaan jotain positiivista kommenttia ko. paikasta kun aina vaan haukutaan.
 

Yhteistyössä