Pakko jakaa tää suloinen kuva :P (Minä ja Tiimarinvihon tyttö) Laittakaa muutkin kaikenlaisia kuvia!

"vieras"
[QUOTE="vieras";24592242]Sama mulla, ja hiukset ovat myös paksut ja monasti pyydetty malliksi vaan en ole halunnut.[/QUOTE]
Minä olen joskus niitäkin hommia tehnyt, tosin vaatimattomassa mittakaavassa :)

eeehhehee!!
[QUOTE="vieras";24592364]No mitähän iloa mulle tai muille olis kirjoittaa puuta heinää?
Joudutte uskomaan tai olemaan uskomatta, koska mulla ei työkoneella ole omia kuviani. Joillakin voi olla.[/QUOTE]

No just sitä iloa, ettet muuka voi laittaa jostain höpsis-syystä kuvaa todistaaksesi ja MUKA olet täydellinen! :D Itseasiassa oli niin odotettavissa tuo kommenttis!!

lkj
Tytsi, mikä sun luonnollinen hiustenvärisi on? Sinuna mä värjäisin lähelle omaa hiusväriäsi ja laittaisin sit vaaleampia raitoja/osioita joukkoon. Vähän siihen tyyliin kuin sillä Kaunis pieni elämä -blogin pitäjällä on. Käy vaikka huviksesi tsekkaamassa niitä sivuja. Kerrostetut hiukset ovat jees, kaikki kiharat ja laineet näkyvät kerrostetuissa paljon kauniimmin kuin tasapaksuissa, mun mielestäni. :D

Minua myös oikeasti hävettää teidän joidenkin kommentit, muka vaan vähän "rouheammin" sanotut sellaiset. Voi hohhoijaa. Tytsistä ei saa rumaa tekemälläkään, joten turhaan hukkaatte aikaanne tuollaiseen peenjauhantaan. Kyllä ihmisillä nyt sentään silmät on päässä.

Kasvakaa nyt ihmiset aikuisiksi, älkää liian isoiksi kuitenkaan :D Toisen kauneus ei ole itseltä pois ja katkeruus rumentaa ihmisestä lisää! Mua ei kiinnosta onko täällä näppisten takana malleja tai mitälie, jokainen ihminen on kaunis kunhan asenne on kohdillaan! Tytsillä on ihanat hiukset ja niin meissä kaikissa on jotain hyvää, ei viitsittäs haukkua!

• Tykkää
Reactions: Nyynä

Yhteistyössä