Johan siitä oli ohje.Hei kuinka toi kalanruotoletti tehdään? Monellako se letitetään?
[video=youtube;xcbAqfSW4_U]http://www.youtube.com/watch?v=xcbAqfSW4_U[/video]Hei kuinka toi kalanruotoletti tehdään? Monellako se letitetään?
No mitähän iloa mulle tai muille olis kirjoittaa puuta heinää?No laitahan kuva, muuten me ei uskota! Saahan sitä kirjottaa vaikka mitä..
Huh! Ei ikinä..Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24592323:Jos olisin tytsi, värjäisin hiukset mustaksi, kävisin solariumissa ja meikkaisin.
Thanx! Opin siis tänäkin työpäivänä ainakin jotain uuttaAlkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;24592362:[video=youtube;xcbAqfSW4_U]http://www.youtube.com/watch?v=xcbAqfSW4_U[/video]
Mä opin tän videon avulla.
Oli tässä aika monta ketjua jossa ei juur mitään ollut...mut kyllä nekin persimurit heräilee koloistaan pikkuhiljaa....Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24592139:Jokaisesta kuvaketjusta löytyy aina nämä munattomat päänaukojat.
No niinhän ne työt taitaa olla palstamammoille "höpsis-syy" ja muutenkin tuntematon käsite.No just sitä iloa, ettet muuka voi laittaa jostain höpsis-syystä kuvaa todistaaksesi ja MUKA olet täydellinen! Itseasiassa oli niin odotettavissa tuo kommenttis!!
Tosi kiva Tarvis omatkin kengät saada yhtä kauniiseen riviin..Mun naapuri teki meidän pojille kenkäkaapin...tosin on siinä mun saappaitakin
Katsotaan nyt miten nuo 2v ja 10v jätkät saa aikaan kun hallinnoi tuota kaappia...voipi olla, että kaunis rivi voi tarkoittaa heillä vähän muutaTosi kiva Tarvis omatkin kengät saada yhtä kauniiseen riviin..
Voi miten kaunis ihmislapsi voikaan olla
Sitä kuule tiiä kuinka kilvan ne sinne asettelee kenkänsä ;D ainakin hetken se viehättää!Katsotaan nyt miten nuo 2v ja 10v jätkät saa aikaan kun hallinnoi tuota kaappia...voipi olla, että kaunis rivi voi tarkoittaa heillä vähän muuta
Kiitos onhan ne, söpöläisiä lapset!Voi miten kaunis ihmislapsi voikaan olla
ihan loistava sanaOli tässä aika monta ketjua jossa ei juur mitään ollut...mut kyllä nekin persimurit heräilee koloistaan pikkuhiljaa....