Itse asiassa nää on kerrostetut. Hiukan vähemmän vaan kuin aiemmin. Itse tykkään kyllä tasapaksuistakin tukista. Ne on jollain tavalla klassiset.
Siinä aika tasapaksu tukkiItse asiassa nää on kerrostetut. Hiukan vähemmän vaan kuin aiemmin. Itse tykkään kyllä tasapaksuistakin tukista. Ne on jollain tavalla klassiset.
Juu ei ole ei . Mä en osaa tehdä hiuksille mtn. Ainoastaan tavan letin ja kalanruotoletin.. jotenkuten . Tyttären hiuksiin onnistuu useimmiten kivasti, mutta koin että tytsille oli aikas vaikeeta tehdä kun tota tukkaa on niin kauhian paljon! Ei ollut tarkoituskaan olla mikään 'näytön paikka', vaan letittelin aikani kuluksi, mutta tytsi sitten kuitenkin halus välttis kuvanEi ole ilmeisesti ammattiihmisen tekemät letit tai sit on huono ammattilainen
Sellasta se meinaa nykyisin oleen kun avohoitoa on lisätty... : /Osa on pikkuisen sekaisin täällä....
Osa on pikkuisen sekaisin täällä....
Jokaisesta kuvaketjusta löytyy aina nämä munattomat päänaukojat.Osa on pikkuisen sekaisin täällä....
Ei varmastikaan loukata aina ole tarkoitus. Sanovat vain mielipiteensä vähän rouheammin. Kai jokaisesta jotain hyvää löytyy; sinulla siis paksut hiukset ja Riepulla hyvä iho. Joku taas on kaunis ihan koko pakettina.Mua vähän säälittää nämä päänaukojat, kun ne on ottanu ihan väärän "uhrin", raukat. : / Mulla kun on aika pirun hyvä itsetunto eikä ne kommentit vaikuta niin mitenkään, korkeintaan naurattaa. Ja tarkoitus heillä on varmaan loukata.
Tykkään! Mulla on itellä tylsän värinen lyhyt tukka ja on kiva kattoa tytsin kuvia hiuksista, ne vaan ON tosi kauniit. Kyllä mullekkin nuo kelpais.Mä en vaihtaisi näitä hiuksia nätimpään naamaan. Olen tyytyväinen näin.
Aika harvalla on kaunis naama, täydellinen kroppa, paksu tukka JA hyvä iho. Varmaan pari hassua prosenttia ihmisistä on tommosia "paketteja".
Minulla on Tosin hiukset ei ole ihan noin paksut, mutta on niitä ihan riittävästi.Mä en vaihtaisi näitä hiuksia nätimpään naamaan. Olen tyytyväinen näin.
Aika harvalla on kaunis naama, täydellinen kroppa, paksu tukka JA hyvä iho. Varmaan pari hassua prosenttia ihmisistä on tommosia "paketteja".
Niin hellyttävä kuvaAlkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;24591681:Tyttäreni ja serkkulikka katsomassa eskarin joulujuhlaa vuonna 2007