Pakko jakaa tää suloinen kuva :P (Minä ja Tiimarinvihon tyttö) Laittakaa muutkin kaikenlaisia kuvia!

[QUOTE="...";24591431]siis suloista varmaan oli taas omasta mielestäsi tuo sinun ruuhkalettisi? itselläni oli kans tuollanen muutama vuos sitten kun en vielä käynyt kampaajalla, annoin tukan vaan kasvaa pitkäks jeesuksen aikaseks pehkoksi.
nykyään onneks tajuan käydä edes jotain muotoa siihen ottamassa vaikka pitkät ja paksut ne on edelleen. eipä ole ollu tarvetta esitellä kyllä kummastakaan versiosta mitään kuvia netissä jatkuvasti.

oikeesti ootin et täällä on lapsesta joku sulonen kuva, mut ei, täällä onkin yllätysyllätys sun iänikusesta päästäs joku taivastelu.[/QUOTE]

Itse asiassa nää on kerrostetut. :p Hiukan vähemmän vaan kuin aiemmin. Itse tykkään kyllä tasapaksuistakin tukista. Ne on jollain tavalla klassiset.

"tiimarinvihko"
Ei ole ilmeisesti ammattiihmisen tekemät letit tai sit on huono ammattilainen :)
Juu ei ole ei :D. Mä en osaa tehdä hiuksille mtn. Ainoastaan tavan letin ja kalanruotoletin.. jotenkuten :D. Tyttären hiuksiin onnistuu useimmiten kivasti, mutta koin että tytsille oli aikas vaikeeta tehdä kun tota tukkaa on niin kauhian paljon! Ei ollut tarkoituskaan olla mikään 'näytön paikka', vaan letittelin aikani kuluksi, mutta tytsi sitten kuitenkin halus välttis kuvan :D

"eee"
Älkää nyt kiusatko. Ei ole Tytsillä muuta esiteltävää kuin paksu keltainen tukka, se hänelle siis sallittakoon. Onhan se nyt jännä pitää esim. kosteaa tukkaa leteillä niin että saa lettikiharat (onkohan muuten mauttomampaa "kampausta" olemassakaan).

Mua vähän säälittää nämä päänaukojat, kun ne on ottanu ihan väärän "uhrin", raukat. : / Mulla kun on aika pirun hyvä itsetunto eikä ne kommentit vaikuta niin mitenkään, korkeintaan naurattaa. :D Ja tarkoitus heillä on varmaan loukata. :)

"vieras"
Mua vähän säälittää nämä päänaukojat, kun ne on ottanu ihan väärän "uhrin", raukat. : / Mulla kun on aika pirun hyvä itsetunto eikä ne kommentit vaikuta niin mitenkään, korkeintaan naurattaa. :D Ja tarkoitus heillä on varmaan loukata. :)
Ei varmastikaan loukata aina ole tarkoitus. Sanovat vain mielipiteensä vähän rouheammin. Kai jokaisesta jotain hyvää löytyy; sinulla siis paksut hiukset ja Riepulla hyvä iho. Joku taas on kaunis ihan koko pakettina.

[QUOTE="vieras";24592141]Ei varmastikaan loukata aina ole tarkoitus. Sanovat vain mielipiteensä vähän rouheammin. Kai jokaisesta jotain hyvää löytyy; sinulla siis paksut hiukset ja Riepulla hyvä iho. Joku taas on kaunis ihan koko pakettina.[/QUOTE]

Mä en vaihtaisi näitä hiuksia nätimpään naamaan. :) Olen tyytyväinen näin.

Aika harvalla on kaunis naama, täydellinen kroppa, paksu tukka JA hyvä iho. :D Varmaan pari hassua prosenttia ihmisistä on tommosia "paketteja".

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
"milli"
Mä en vaihtaisi näitä hiuksia nätimpään naamaan. :) Olen tyytyväinen näin.

Aika harvalla on kaunis naama, täydellinen kroppa, paksu tukka JA hyvä iho. :D Varmaan pari hassua prosenttia ihmisistä on tommosia "paketteja".
Tykkään! :) Mulla on itellä tylsän värinen lyhyt tukka ja on kiva kattoa tytsin kuvia hiuksista, ne vaan ON tosi kauniit. Kyllä mullekkin nuo kelpais.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24592224]Minulla on :) Tosin hiukset ei ole ihan noin paksut, mutta on niitä ihan riittävästi.[/QUOTE]

Sama mulla, ja hiukset ovat myös paksut ja monasti pyydetty malliksi vaan en ole halunnut.

eeehhehee!!
[QUOTE="vieras";24592224]Minulla on :) Tosin hiukset ei ole ihan noin paksut, mutta on niitä ihan riittävästi.[/QUOTE]

No laitahan kuva, muuten me ei uskota! Saahan sitä kirjottaa vaikka mitä.. ;)

Yhteistyössä