Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

PT
WAU! Yksityisen kautta vai ihan julkisen kautta? Ite oon kans pohtinu ja puntaroinu tuota pienennysasiaa.. Toisaalta riittäis että rintoja jotenkin "kohottais".. Mut kokokin on kyllä F-G ja kyllä, haittaavat ihan arkieloakin.
Tuutko sitten kertomaan jälkimaininkeja? :)
 
"ammi"
Voi että!
Itse odottelen samaa leikkausta. Lääkäri käyntejä vielä edessä, mutta hyvin mielin uskon että lähetteen moiseen saisin. Itselläni kuppikoko on 85J liikkeessä mitattuna.
Voin kertoa, kuinka kipeää isot rinnat tekee selkärangalle, ja hartioille. Minulla on tissien painon vuoksi yläselkä vääntynyt, että olen saanut kyttyrän selkään :(
 
[QUOTE="ammi";23167244]Voi että!
Itse odottelen samaa leikkausta. Lääkäri käyntejä vielä edessä, mutta hyvin mielin uskon että lähetteen moiseen saisin. Itselläni kuppikoko on 85J liikkeessä mitattuna.
Voin kertoa, kuinka kipeää isot rinnat tekee selkärangalle, ja hartioille. Minulla on tissien painon vuoksi yläselkä vääntynyt, että olen saanut kyttyrän selkään :([/QUOTE]

Mulla myös niskassa sellainen kyttyrä. : / Uskoisin että kyllä saat lähetteen,on nuo sinunkin boobsit aika julman kokoiset. :)
 
PT
Vaivaan sua vielä kysymyksillä :D Sorry! Kiinnostaa vaan´oman tilanteen vuoksi..
Onko sulla ylipainoa? Ku mulle on sanottu tk:ssa, että laihduta ja katsotaan sitten. Eikä sen enempää. Muutamaan otteeseen oon sinne ollu yhteydessä ja lääkäritkin kyllä myöntää että selkä/niska/hartiavaivat johtunee suurista rinnoista. Plus se, että nukkuminen on vaikeaa ku kädet puutuu ja henkeä ahistaa rintojen takia. Miten pitkä prosessi on ollu leikkuuksiin pääseminen? Ja millainen?
 
Vaivaa vain. :D Vastailen sen minkä osaan. :) Ylipainoa mulla on "jokunen" kilo, BMI 27. Nyt yritän tiristellä niin monta kiloa pois kuin mahdollista ennen leikkausta.Ei oo käsketty laihduttaa,ihan oman itseni vuoksi.Mulla oli nopea prosessi,vuodenvaihteen jälkeen kävin lääkärissä ja huhtikuussa on leikkaus.Mutta max 6kk on odotusaika,hoitotakuun puitteissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylmä ämmä;23167345:
Vaivaa vain. :D Vastailen sen minkä osaan. :) Ylipainoa mulla on "jokunen" kilo, BMI 27. Nyt yritän tiristellä niin monta kiloa pois kuin mahdollista ennen leikkausta.Ei oo käsketty laihduttaa,ihan oman itseni vuoksi.Mulla oli nopea prosessi,vuodenvaihteen jälkeen kävin lääkärissä ja huhtikuussa on leikkaus.Mutta max 6kk on odotusaika,hoitotakuun puitteissa.
Siis PT:lle oli tämä,lainaus katosi jonnekkin. :confused:
 
"Tyytyväinen"
Minulle tehtiin muutama vuosi sitten reilu rintojen pienennys ja olen säästänyt kahdet sen aikaiset liivt kokoa 80 G ja 80 F (ne ovat ihan kamalan suuren näköiset). Mielestäni rintani olivat melko ok tuolloinkin, vaikkakin häiritsivät liikuntaa harrastaessa ja aiheuttivat muita hankaluuksia. Nykyään olen enemmän kuin tyytyväinen rintamukseeni (75-80 B/C). Tsemppiä toimenpiteeseen, se kannattaa!!
 
"Tyytyväinen"
Muistin näköjään entisen kokoni väärin... 80 G ja 80 H ne olivat ja vähän yli kilo poistettiin kudosta molemmista rinnoista (yök). Olo keveni ja ryhti suoristui jälleen:)
 
"ammi"
[QUOTE="Tyytyväinen";23167550]Muistin näköjään entisen kokoni väärin... 80 G ja 80 H ne olivat ja vähän yli kilo poistettiin kudosta molemmista rinnoista (yök). Olo keveni ja ryhti suoristui jälleen:)[/QUOTE]

Onko sinulle syntynyt lapsia leikkauksen jälkeen? Turvottiko raskaus rintoja, ja miten imetys onnistuu?
Itseäni on mietityttänyt tuo imetys, olen yhden lapsistani (viimeisimmän) onnistunut hammasta puuren täysimettämään 5kk, ihan sen vuoksi koska halusin senkin kokea ennenkuin on liian myöhäistä. Nyt vauva on puoli vuotias ja täysin korvikkeilla.. Välillä haikea mieli, ettei voisi mahdollisia tulevia lapsia imettää, mutta alkaa itsellä olee tuskat jo sellaiset monen vuoden rinta taakan vuoksi etten enää tätä viitsi pitkittää.
 
ahaa-elämys!
voikohan mun käsien puutuminen muuten kans johtua rintojen koosta?! Mulla on jotain 65-70/E-G riippuen liivien valmistajasta. Ryhti mulla on kyllä ihan hyvä, mutta se onkin ollut mulle joku pakkomielle pienestä asti... Joskus rinnat on tiellä (esim. mahallaan nukkuessa) ja lähinnä häiritsee se, kun aina joku idiootti kommentoi niistä jotain, se ei oikeasti tunnu enää kivalta (joskus teininä ehkä olin imarreltu). Siis ei vaan känniläiset vaan ihan keskellä kirkasta päivää ihan ns. järkevät ihmiset ... :(
 
"tyytyväinen"
Tulin raskaaksi melkein heti leikkauksen jälkeen, enkä huomannut, että raskaus olisi turvottanut rintoja/vaikuttanut niihin. Toimenpiteen jäljiltä ne tietysti olivat jo valmiiksi arat. Imetys ei valitettavasti oikein onnistunut (olisin tarvinnut parempaa ohjausta siihen ja luultavasti maitoa ei muutenkaan olisi tullut tarpeeksi).
 
"ammi"
Tälläistä olen itsekkin kuullut, että leikkauksen jälkeen imetys on lähes mahdotonta..
Jotenkin ajatus tuntuu itsekkäältä, leikkauttaa tissit eikä (mahdollinen) tuleva lapsi saa sitä 'parasta'. Mutta kai sitä välillä itseäänkin pitää ajatella.. Inhottavaa tunteiden myllerystä vielä, homma kun on ihan alkuvaiheessa vielä. Leikkauksen jälkeen kyllä varmasti selkä ja ryhti kiittää.
 
"vieras"
[QUOTE="tyytyväinen";23167718]Tulin raskaaksi melkein heti leikkauksen jälkeen, enkä huomannut, että raskaus olisi turvottanut rintoja/vaikuttanut niihin. Toimenpiteen jäljiltä ne tietysti olivat jo valmiiksi arat. Imetys ei valitettavasti oikein onnistunut (olisin tarvinnut parempaa ohjausta siihen ja luultavasti maitoa ei muutenkaan olisi tullut tarpeeksi).[/QUOTE]

Tämä onkin kiva kuulla, siis ettei raskaus pahemmin vaikuta uusiin tisseihin. Itse odotan leikkausaikaa, todennäköisesti pääsen veitsen alle syksyllä, pari viikkoa sitten olin kirurgilla ja sain varmuuden että leikkaukseen julkiselle pääsen. Mulla on rinnat n. E85, painoindeksi on 28 ja Tyks ei leikkaa jos indeksi on yli 32. Oireina juurikin huono ryhti, jatkuvat lihasjumit ja päänsäryt, raajojen puutuminen ja niskassa kuhmura :( Lisäksi urheilu on näiden hinkkien kanssa inhottavaa ja joistan lajeista, kuten juoksusta, voi vain haaveilla.
Saattaa olla että yhden lapsen vielä haluaisin mutta elämä näiden tissien kanssa on käynyt niin kivuliaaksi ja hankalaksi että mieluummin ensin tissit veks (=tahdon mahdollisimman pienet, oon AINA haaveillut a-kupin kompakteista tisuista). Jos meitä yhdellä vauvalla vielä siunataan niin hänestä tullee pullolapsi mutta hyviä vauvoja niinkin tulee.
 

Yhteistyössä