Pakko hehkuttaa!Parin kuukauden päästä mulla on pienet tissit!

[QUOTE="vieras";23167790]Tyksissä ei onnistu siinä puolessa vuodessa, menee hiukan enemmän, mulla oli kirurgin aika tammikuulla ja sanottiin että joskus syksyllä pääsen leikattavaksi (voi olla vasta marraskuussakin).[/QUOTE]

No eipä se niin haittaa, mä oon leikkaustani odottanu jo yli 8 vuotta niin eipä tässä edes vuosi tunnu missään :LOL:
 
vv
[QUOTE="tyytyväinen";23167718]Tulin raskaaksi melkein heti leikkauksen jälkeen, enkä huomannut, että raskaus olisi turvottanut rintoja/vaikuttanut niihin. Toimenpiteen jäljiltä ne tietysti olivat jo valmiiksi arat. Imetys ei valitettavasti oikein onnistunut (olisin tarvinnut parempaa ohjausta siihen ja luultavasti maitoa ei muutenkaan olisi tullut tarpeeksi).[/QUOTE]

Mä oon ymmärtänyt, että imetys olisi täysin mahdotonta rintojen pienennyksen jälkeen, kun siinähän poistetaan sitä rintakudosta runsaasti ja nänni tavallaan takennetaan uudelleen, joten se maitotiehyeyhteys katkeaa. Olen siis miettinyt tuota leikkausta ja ensimmäinen neuvo oli, että odota että lapsiluku on ihan varmasti täynnä ja useammassa lähteessä oli, ettei edes tehdä kovin nuorille naisille juuri tuon takia.
 
"vieras"
Kuinka tämä asia etenee? Ensin mennään tk:n lääkärille ja sieltäkö saa lähetteen muualle? Mitä tutkimuksia lääkärit tekee? Kauanko pitää odottaa että pääsee leikkaukseen ja mitkä on syyt että siihen pääsee? Kiinostaa koska pitäisi itse tehdä asialle jotain mutta en oikein tiedä mihin ottaa ensin yhteyttä.
 

Yhteistyössä