pakko hehkuttaa myös

aloitin tarkkailemaan syömisiäni ja liikkumaan 3.1. ja nyt -100g :D
mitä hitaammin lähtee sen pysyvämpää se on :whistle:

(tässä mainitseman treenit - vain ne kerrat, kun on sykemittari ollut matkassa mukana. muut on vain arvioita ajasta ja kulutuksesta; joten niitä en ole laittanut tähän)
***tehnyt 14treeniä; 12tuntia; -4500kcal (yli tuplat tavoitteesta)
***syönyt -450 - -900kcal vajeella
= kyllä on kannattanut :LOL:

noh lisättäköön tähän, että ensimmäiset 14päivää painon- ja elämäntarkkailua nosti painoa +2,3kg siinä kun oli muutamat juhlat (mukaanlukien omat synttärit) :p

mainittakoon vielä, että viimeisen 14päivän aikana paino siis pudonnut (tuosta elämäntapa muutoksen korkeimmasta huipusta -2,4kg) =)

en tiedä mikä siellä jumitti. ehkä se, että kun aloitin oli tilanteeni seuraava: hiilarit 60%, rasva 15%, proteiini 25% eilen tilanne oli seuraava:
hiilarit 50%, rasva 25%, proteiini 25%. joka on muutaman prosentin tarkkuudella minulle suositeltujen tavoitteiden mukainen. (tavoitteet muuttuu joka päivä riippuen vajeesta, liikunnasta, painonkehityksestä). =)

että näin meillä. :saint: <br><br>

Sori nyt vaan, mutta mun mielestä sulla on kyllä aika vähän pudonnut paino kk, VAIN 100G, ellei siinä ollut painoyksikkö virhe?? Mulla viime kuussa 9 treeni kertaa ja kaloreita kulunut 4890. Kyllä kiloja pitää lähteä vähintää 500g/kk, jotta sen vaikutus rupeaa jossain näkymään. Alussahan lähtee vain ylimääräiset nesteet liikenteeseen ja sitäkin voi olla useampi kilo kropasta riippuen. Nyt vaan lisää treeniä ja kalori kulutus vähintään 500kcal/ kerta.TSEMPPIÄ!!

Mjaa, minusta ap oli tarkoittanut viestiä hieman ironiseksikin... Tai ainakin minä ymmärsin vähän humoristiseksi. Mut tosin meillä ei Ljusan kanssa ole aina ymmärrys kohdannut ;)

Enivei, ruokavaliomuutoksia on tehnyt ja liikuntaa harrastanut. Pelkkä kalorivaje ei kerro, kuinka paljon pitäisi laihtua. Se on teoriaa paperilla. Liikunta voi myös lisätä nestettä kehoon, varsinkin jos treenaa rankasti. Kevyt käpöttely pistää nesteet liikkeelle, painoharjoittelu voi puolestaa kerätä paljonkin nestettä lihaksiin korjaamaan niitä (=voimistamaan)

Yhteistyössä