Pakko hehkuttaa :) (kirppis löydöistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hehkutus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hehkutus

Vieras
Löysin itselleni kahdet farkut (H&M ja Diesel) ja paidan (joku ihme merkkin:))yhteensä 6,5?.:D
Sitä ennen kiertelin kauppoja enkä löytänyt yhtään mitään...:(
Juuri purnasin miehelle että kun farkut on liian isot ja tarvis ostaa uudet. On pikkasen hyvä mieli nyt...

Miehellekkin löysin kesäksi lyhythihaisen kauluspaidan halvalla (oli vielä kuin uusi)

Nyt kelpaa lähtee illalla baanalle... :D:D:D

Kirppareilta löytyy usein paljon aarteita :D Itselleni olen löytänyt paljon sellaista tavaraa sieltä mitä olen yrittänyt jahdata uutena, mutta en ole löytänyt. Viimeksi ostin itselleni puhtaat, lähes käyttämättömät vedenpitävät lämpöiset vaelluskengät, jotka uutena olisivat kaupasta ostaessa maksaneet väh. 40?, kirpparilta sain 6? :)

Mäkin kävin kierrätyskeskuksessa eilen ja ostin 6 paitaa 10e. Paras "ostos" oli kerran ilmaisia lastenvaatteita ja itelle ilmaseksi pari paitaa, ne oli poistossa. Joskus on hyvä säkä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mua onnisti tänään, sain 2 me&i paitaa 5e/kpl uusia. Sit muumikumpparit 2e.

Vau! Hyvät oli löydöt. Itse ole yrittänyt metsästää tytölle muumikumpareita mutta hyväkuntoisia ja oikean kokoisia ei ole vielä tullut vastaan. *hieman kade noista kumppareista:D*

Mua onnisti tänään, sain 2 me&i paitaa 5e/kpl uusia. Sit muumikumpparit 2e.

Aika hyvin tosiaan :D

Mun tän päivän ostot oli jo esillä tänään, mutta tässä uusiksi:

Lindex takki 92 cm 1?
p4240524-small.jpg

H&M tunika 134 cm 0,05?
p4240518-small.jpg

H&M tunika 134 cm 1,25?
p4240519-small.jpg

Lindex 134/140 toppi 0,50?
p4240520-small.jpg

Lindex housut 134 cm 3?
p4240521-small.jpg

H&M talvitakki 140 cm 2,50?
p4240517-small.jpg

Emme neuletakki 2?
p4240516-small.jpg

ja 12 kpl Witch lehtiä 5?

Noi kumpparit menee meillä pojalle. Kokoa 28. Eivät oo enää ihan hirmu hyvät mut kelpaa. Kun ei hintakaan päätä huimannut. Tuollakin pyydettiin kalippo? tms kumppareista 10e.... :o

http://www.aijaa.com/v.php?i=6113921.jpg

Ihanat kumpparit... kyllä noi meidän tytöllekin kävis (siis toi kuosi, koko sais olla 24 tai 25:D)
Kyllä siellä kirpparilla niitä hivityksiäkin oli, ja mitä hintoja niistä pyydettiin...huh huh...

chef sulla on kyllä aina uskomattomia löytöjä! :o Niin kuin nyt tuo takkikin! Vaan euron :o

Minä löysin tänään vauvalle muutaman lelun, 1e/kpl ja ne oli ihan kuin uusia. Juuri valittelin miehelle kun kierreltiin kauppoja, että miten kalliita ne lelut on ja sitten löytyikin kirpparilta nuo :D Ja Kontista löytyi hyviä kirjoja, kirppareilla on ollut niin kalliita etten ole raaskinut ostaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen:
chef sulla on kyllä aina uskomattomia löytöjä! :o Niin kuin nyt tuo takkikin! Vaan euron :o

Minä löysin tänään vauvalle muutaman lelun, 1e/kpl ja ne oli ihan kuin uusia. Juuri valittelin miehelle kun kierreltiin kauppoja, että miten kalliita ne lelut on ja sitten löytyikin kirpparilta nuo :D Ja Kontista löytyi hyviä kirjoja, kirppareilla on ollut niin kalliita etten ole raaskinut ostaa.

Jep...mä meinasin pullaan tukehtua kun kysyin takin hintaa ja myyjä ilmoitti että 1? :D

Kirppareihin pätee kyl se et pitää vaan usein käydä, välillä ei löydä oikein mitään, sit taas onnistaa ja löytää. Silmäkin harjaantuu näkemään hyvän vaatteen. Mut jos jotain oikein tarkoituksellä lähtee etsimään niin ei taatusti sitä löydä.

Todella hyviä löytöjä olette tehneet! Joskus on kyllä melekin vaate tipahtanut kädestä kun on katsonut hintaa ja se on niin pieni, että ei meinaa lappuun uskoa. Kun odottaa tyyliin jotain 20 euron hintaa ja sitten onkin tyyliin 1 euro :)

Kirppareihin pätee kyl se et pitää vaan usein käydä, välillä ei löydä oikein mitään, sit taas onnistaa ja löytää. Silmäkin harjaantuu näkemään hyvän vaatteen. Mut jos jotain oikein tarkoituksellä lähtee etsimään niin ei taatusti sitä löydä.

Tuota tummennettua en voi nyt allekirjoittaa, sillä viimeksi lähdin ostamaan itselleni takkia ja laukkua...löysin laukun ja peräti 4 takkia :saint:

Chef :) no hyvä sulle. Itse ku on etsiny lapsille suksia tai polkupyörää niin ei millään tuu sopivaa vastaan. Sit kun on jostain ostanut niin sen jälkeen tulee vaik kuinka paljon kyseisiä juttuja vastaan.

Yhteistyössä