Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Pessi, Lanttilassa käytiin Ronton kanssa tänään =)
ilmentymä
nopeet syö hitaat :saint:
Muoks. ja löysinhän mä sulle, rontto, nätit farkut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Marimekon pitkähihainen pallopaita 3? ja taskulllinen raitatunika 3?, lyhythihainen tasaraita 2?.
Kaikki maria ja ehjiä sekä tahrattomia, eikä paljon käytettyjä.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mä löysin viime retkellä pojalle kassillisen 86-senttisiä Launeelta =) tosi hyväkuntoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mä löysin viime retkellä pojalle kassillisen 86-senttisiä Launeelta =) tosi hyväkuntoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mä löysin viime retkellä pojalle kassillisen 86-senttisiä Launeelta =) tosi hyväkuntoisia.
Missä siellä on kirppis? Onks se jossain siinä cittarin kulmilla?
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Mä löysin viime retkellä pojalle kassillisen 86-senttisiä Launeelta =) tosi hyväkuntoisia.
Missä siellä on kirppis? Onks se jossain siinä cittarin kulmilla?
Eikös se ole siinä seppälän talossa? Se pitänee käydä katsastamassa :saint:
*aamulla Noona lähtee pienien kans mummille*![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Monelta? Ja mihinkähän aikaan se kirppa aukeaa?![]()
Reffit??? Vai tekstaria :saint: :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joo se on siinä Seppälän yläkerrassa. Kannattaa sitten varata cashia mukaan, elleivät ole vieläkään saaneet maksupäätettä toimintakuntoon :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Joo se on siinä Seppälän yläkerrassa. Kannattaa sitten varata cashia mukaan, elleivät ole vieläkään saaneet maksupäätettä toimintakuntoon :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Monelta? Ja mihinkähän aikaan se kirppa aukeaa?![]()
Ei mitään hajua, mutta mä tarviin kyytiä kun tuo ukkeli vie meittin helmen.... :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:Alkuperäinen kirjoittaja Rontto:Monelta? Ja mihinkähän aikaan se kirppa aukeaa?![]()
Ei mitään hajua, mutta mä tarviin kyytiä kun tuo ukkeli vie meittin helmen.... :xmas:
Tekstaria siis aamulla :saint: