Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:Niin ja tiedän sen ainaskin että jos jotain voidetta laittaa, oli se aikuinen tai lapsi, niin voiteen pitää antaa imeytyä ainakin se puoltuntii, et ei jää "pinnalle", ja sit posket jäätyy vielä enemmän. mutta siis vitalista ei enää suositella, tänks...
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:Niin ja tiedän sen ainaskin että jos jotain voidetta laittaa, oli se aikuinen tai lapsi, niin voiteen pitää antaa imeytyä ainakin se puoltuntii, et ei jää "pinnalle", ja sit posket jäätyy vielä enemmän. mutta siis vitalista ei enää suositella, tänks...
Miksi vitalista ei enää suositeltaisi? Minulle taas nimenomaan painotettiin että jos jotain laittaa, niin nimenomaan pitää olla vitalista kun se on vedetön.
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:Niin ja tiedän sen ainaskin että jos jotain voidetta laittaa, oli se aikuinen tai lapsi, niin voiteen pitää antaa imeytyä ainakin se puoltuntii, et ei jää "pinnalle", ja sit posket jäätyy vielä enemmän. mutta siis vitalista ei enää suositella, tänks...
Miksi vitalista ei enää suositeltaisi? Minulle taas nimenomaan painotettiin että jos jotain laittaa, niin nimenomaan pitää olla vitalista kun se on vedetön.
Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:Alkuperäinen kirjoittaja siiri:Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:Niin ja tiedän sen ainaskin että jos jotain voidetta laittaa, oli se aikuinen tai lapsi, niin voiteen pitää antaa imeytyä ainakin se puoltuntii, et ei jää "pinnalle", ja sit posket jäätyy vielä enemmän. mutta siis vitalista ei enää suositella, tänks...
OLI TARKOITUS LUKEA ET VITALISTAKO EI RNÄÄ SUOSITELLA..SORI KIRJOITUS VIRHE...niin siis vain noiden aikaisempien kirjoitusten perusteella vain mietiskelin
:snotty: