pakkanen

Minä en pakkasesta tykkää. Nenänpääni jäätyy jo -20 asteen pakkasessa; se on varmaan paleltunut lapsena:xmas: Aina emme mene ulos pakkasella ollenkaan; onhan välillä ihan hauska viettää kotipäiviä. Jos raitista ilmaa kaipaamme, käväistään yleensä kävelyllä alle -25 asteen pakkasella. Kylmemmällä riittää ulkoiluksi postinhaku ja roskien vienti. Eilen oli lähes -20 ja 1v 6kk vanha tyttöni viihtyi pihalla puolitoista tuntia =)
 
meillä ulos mennään joka päivä, edes vähäksi aikaa. vauva on oppinut nukkumaan ulkona, joten pari pikkulenkkiä tulee tehtyä kun häntä nukuttaa. naapurit sai ihmetellä kun 30 asteen pakkasessa vauvaa vaunuissa työnnellään. ja hyvin nukutti, meillä on onneksi suojaisa kuisti johon ei tuuli käy mistään.
kyllä nuo isommatkin lapset viihtyvät ulkona kovasta pakkasesta huolimatta, kiinnostava leikki kun meneillään ei kerkee kylmämään.
mie oon ite sellainen, jos en pääse ulos koko päivänä illalla särkee takuu varmasti päätä
 
meillä ulos mennään joka päivä, edes vähäksi aikaa. vauva on oppinut nukkumaan ulkona, joten pari pikkulenkkiä tulee tehtyä kun häntä nukuttaa. naapurit sai ihmetellä kun 30 asteen pakkasessa vauvaa vaunuissa työnnellään. ja hyvin nukutti, meillä on onneksi suojaisa kuisti johon ei tuuli käy mistään.
kyllä nuo isommatkin lapset viihtyvät ulkona kovasta pakkasesta huolimatta, kiinnostava leikki kun meneillään ei kerkee kylmämään.
mie oon ite sellainen, jos en pääse ulos koko päivänä illalla särkee takuu varmasti päätä
 
meillä ulos mennään joka päivä, edes vähäksi aikaa. vauva on oppinut nukkumaan ulkona, joten pari pikkulenkkiä tulee tehtyä kun häntä nukuttaa. naapurit sai ihmetellä kun 30 asteen pakkasessa vauvaa vaunuissa työnnellään. ja hyvin nukutti, meillä on onneksi suojaisa kuisti johon ei tuuli käy mistään.
kyllä nuo isommatkin lapset viihtyvät ulkona kovasta pakkasesta huolimatta, kiinnostava leikki kun meneillään ei kerkee kylmämään.
mie oon ite sellainen, jos en pääse ulos koko päivänä illalla särkee takuu varmasti päätä
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 13:20 hei kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.02.2007 klo 10:48 Mspitz kirjoitti:
Eipä tarvi miettiä tuollaisia asioita täällä Suomen Floridassa. ;)
Olenko tyhmä kun en tiedä missä on Suomen Florida? :ashamed:
Et ole. Ihan itse keksin tuollaisen. Lounaisrannikolla ollaan, täällä tuntuu olevan ihan oma ilmastonsa. B)
 

Yhteistyössä