Pakkanen masentaa ja ahdistaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LisaMarie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LisaMarie

Aktiivinen jäsen
06.04.2005
21 832
7
38
Onko joku muu huomannu, että nyt kun oli muutaman päivän lämpimämpää, olo jotenkin ihmeesti helpottui ja alkoi taas näkyä valoa tunnelin päässä. Nyt kun taas iski pakkanen oikein kunnolla, tuntuu että mistään ei tuu mitään, vaihtoehtoja ja mahdollisuuksia ei ole ja kertakaikkiaan kaikki n ihan perseestä.
Mä vihaan tota pakksa |O |O |O

Mua masentaa eniten tää v*tun harmaus ja loppumaton valkeus. Eilen kun paistoi aurinko niin mieli oli hyvä,ostin jopa tulppaaneja. Tänään ku on taas tätä perus talvea niin masentaa eikä kiinnosta mikään. Voisi tulla jo kevät.

vituttaa kun ei koko talvena oo oikeen ulkoilee päässy kun tyttö alle vuoden ja pakkasta aina niin pirusti....eli todellakin masentaa istua kököttää sisällä vaan...

Mikä ongelma?

Onko sulla lapsia, minkä ikäsiä?

Kyllä me ihan ulkoillaan, vaikka vähänkin, jos on mittarissa -20 astetta. Ja paljon vaan päälle ja vauva suojaana, niin ei pitäis olla ongelmaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja laiskuutta:
Mikä ongelma?

Onko sulla lapsia, minkä ikäsiä?

Kyllä me ihan ulkoillaan, vaikka vähänkin, jos on mittarissa -20 astetta. Ja paljon vaan päälle ja vauva suojaana, niin ei pitäis olla ongelmaa. :)

Mulla vai? Ongelma on se, että mä olen palellu nyt 2kk tauotta ja mun pää ei enää kestä yhtään pakkasta |O Kyl noi lapset on ulkona, jos niitä huvittaa, mutta muo ei paljon vaatteet lohduta kun naama jäätyy ja silmälasien nenätyynyt nenävarteen kiinni ja...,
Oikeesti, mä yritin psyykata itteni uskomaan, että kaunis talvi on hieno juttu, mutta mä en jaksa enää!
Oikeesti, jopa maksamattomien laskujen pino oli paljon vähemmän ahdistava niinä päivinä, kun pakkasta oli alle 10 astetta. Ny kun sitä on taas 20, niin ei helvetti :headwall: .
Piti tehdä yks työ tänään ulkona, mutta eihän siitäkään tullu kun itku , huuto ja tappelu :( Ja hirveintä on se, että ny sen joutuu tekemään huomenna aikasin aamulla tai tänään illalla myöhään |O

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Ihana talvi. Kaikki teitäkin masentaa. Kesällä masensi helteet joitakin inisijöitä.

Mä oikeesti olen tähän asti luulu, että kamalita on se pimeys ja ainainen vesisade ja kura, mutta kyl se on niin, että näillä ilmoilla ei pitäs joutua tekemään mitään. Kyl se menis, jos sais vaan kattoa ikkunasta villasukat jalassa ja ihailla maisemaa, mutta mun toimintakyky on ihan 0.

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
Mä inhoon kans pakkasta ja ylipäänsä talvee. Kesällä kaikki on helpompaa, mennä ulos kun ei tarvi topata, ei kraapata autoo, laittaa lämpiään...olis jo kesä.

Nimenomaan toi, kun kaikki on niin paljon helpompaa!
Kyllä mä olen luulu tykkääväni kunon talvesta, mutta kertakaikkiaan 2 kuukautta 20 astetta pakkasta on liikaa :o