pakkaanko tavarani vai en

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
olen ollut jo 8v mieheni kanssa yhdessä ja nyt viime aikoina on meidän seksi elämä hyvin onnetonta verrattuna siihen mitä se oli.Mies on sitä mieltä että 2min yks asento se on siinä kerta 2viikkoon on ok!
mies on nyt kaksi kertaa mut kännissä haukkunut ja aina lupaa että ei enään anteeksi.Hän taas eilen raivostu ja alkoi sättimään että olen varmasti pettänyt häntä töisssä ja sauna-illoissa(mies valtiainen ala)Hän valittaa myös mun pukeutumisista ja laihduttamisesta teen sen miesten takia.
Eilen hän huusi minulle että maksa puolet talosta ni talo on sun ni voit rauhassa huorata.
Tossa äsken se soitteli ja pyys anteeksi mut mä en oikeen tiennyt mitä sanoa

Minä kuuntelin 12v tämän tästä haukkumista ku mies kännis. Ajeli autolla ja teki kaikkea mahdotonta ja mahdollista.
Monta kertaa päätin, että nyt riitti. Voimia ei lähtemiseen meinannut löytyä. Mies ei siitä muutu.

No kyllä nykyään pienistä ihmiset eroavat, jos tuossa vaiheessa kamppeet pakkaa...

Jospa antaisit miehelle hieman läheisyyttä ja kohottaisit hänen itseluottamusta. Onko hänen peloilla mitään aihetta? (flirttaatko toisille, oletko ihastunut toiseen tjms?). Jos ei ole aihetta, niin mitäpäs jos keskustelisitte noista mustasukkaisuuskohtauksista? Mustasukkaisuus tapattaa suhteen, joten siihen kannattaa puuttua välittömästi.

Kyllä ikäviä sammakoita pääsee suusta itse kullakin. Sun miehelläsi nyt vähän ikävämpi sammakko, mutta on jo paljon, että hän on pyytänyt asioita anteeksi.

Mä en neuvo eroamaan vaan ratkaisemaan ongelmanne.

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
No kyllä nykyään pienistä ihmiset eroavat, jos tuossa vaiheessa kamppeet pakkaa...

Jospa antaisit miehelle hieman läheisyyttä ja kohottaisit hänen itseluottamusta. Onko hänen peloilla mitään aihetta? (flirttaatko toisille, oletko ihastunut toiseen tjms?). Jos ei ole aihetta, niin mitäpäs jos keskustelisitte noista mustasukkaisuuskohtauksista? Mustasukkaisuus tapattaa suhteen, joten siihen kannattaa puuttua välittömästi.

Kyllä ikäviä sammakoita pääsee suusta itse kullakin. Sun miehelläsi nyt vähän ikävämpi sammakko, mutta on jo paljon, että hän on pyytänyt asioita anteeksi.

Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ongelma on se myös että miehen mielestä meidän suhde on loistava ei mitään korjattavaa.Kun taas kännissä on haukuttu sitten myöntää olleensa väärässä

So?

Sää sanot, että suhde ei ole loistava. Mitäs siinä miehellä sanomista? Ei kai toinen voi vain määrittää suhdetta loistavaksi, jos toinen ei ole tyytyväinen.

Joo, ei nyt kuitenkaan henkistä väkivaltaa tarvitse sietää. Miten olis että EI TEE tuota mistä joutuu sitten pyytää anteeksi.

ongelma on se myös että miehen mielestä meidän suhde on loistava ei mitään korjattavaa.Kun taas kännissä on haukuttu sitten myöntää olleensa väärässä

So?

Sää sanot, että suhde ei ole loistava. Mitäs siinä miehellä sanomista? Ei kai toinen voi vain määrittää suhdetta loistavaksi, jos toinen ei ole tyytyväinen.

et on oikeus haukkua vai?

Alkuperäinen kirjoittaja just just:

So?

et on oikeus haukkua vai?

Ei, vaan, että vaikka toinen sanoo suhdetta loistavaksi, niin kyllä hänenkin silmät avautuu, kun toinen sanoo, ettei se ole loistava. Kyllähän mies saa omalta puoleltaan loistavana suhdetta pitää. Mutta jos haluaa kunnon parisuhteen, niin kyllä sen pitää olla loistava molempien mielestä.

Pointti on siis keskustelu. Ap:n tulisi keskustella miehen kanssa. Jos mies ei itse edes tajua, että nuo känniset munailut (+mustasukkaisuus) syö tosi paljon suhteelta, niin eihän hän edes näe kuin tuon "loistavan suhteen". Eli keskustelua keskustelua. Selvittäkää miksi mies yhtäkkiä alkaa haukkumaan, miksi on mustasukkainen ja mikä ylipäätään suhteessa hiertää.

Kyllä erot otetaan tosi nopeasti jos muutamasta haukkumasta alkaa eropaperit menemään. Mää varmaan olisin eronnut jo ennen kihloja, jos haukkuminen suhteen katkaisee...

Yhteistyössä