J "joo" Vieras 26.02.2011 #2 En anna ikinä pois, jäästä puhtaat seinät, jotka on helppo pyyhkäistä jos siihen jotakin vaikka roiskahtaa.
En anna ikinä pois, jäästä puhtaat seinät, jotka on helppo pyyhkäistä jos siihen jotakin vaikka roiskahtaa.
J "joo" Vieras 26.02.2011 #3 [QUOTE="joo";23229463]En anna ikinä pois, jäästä puhtaat seinät, jotka on helppo pyyhkäistä jos siihen jotakin vaikka roiskahtaa.[/QUOTE] Lisäys: Siis tarkoitit No Frost -pakastinta? Ja toinen mistä en luovu, on uunissa pyrolyysi.
[QUOTE="joo";23229463]En anna ikinä pois, jäästä puhtaat seinät, jotka on helppo pyyhkäistä jos siihen jotakin vaikka roiskahtaa.[/QUOTE] Lisäys: Siis tarkoitit No Frost -pakastinta? Ja toinen mistä en luovu, on uunissa pyrolyysi.