pakastinkaapin automaattinen sulatus!?!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="joo";23229463]En anna ikinä pois, jäästä puhtaat seinät, jotka on helppo pyyhkäistä jos siihen jotakin vaikka roiskahtaa.[/QUOTE]

Lisäys:

Siis tarkoitit No Frost -pakastinta?

Ja toinen mistä en luovu, on uunissa pyrolyysi.
 

Yhteistyössä