mim82mu
Taas yksi vinkki laihduttajille! Minä sulatin pakasteen ja kävin sitten kaupassa. Ostin kassitolkulla erilaisia pakastevihanneksia ja pakastekeittoja. Kesältä on iso kasa mansikoita, mustikoita ja puolukoita. Ajattelin vielä leipoa sinne jotain piirakoita ja pullaa painonvartijoiden keittokirjasta ja laittaa sitten niistä menevät pisteet pakkausten päälle. On sitten vieraita varten jotain hyvää ja kevyttä mitä voi itsekin syödä!
Mun ei ainakaan tuu laitettua ruokaan vihanneksia jos niitä ei satu olemaan saatavilla. Nyt on ja paljon! Taidan ruveta kokeilemaan kasvisruokienkin ohjeita! Saa luvan ukkokin tottua siihen että tässä talossa on nyt eri meininki! (vaikka kyllä se onneksi kannustaa kovasti eikä pelkää rehujakaan)
Mun ei ainakaan tuu laitettua ruokaan vihanneksia jos niitä ei satu olemaan saatavilla. Nyt on ja paljon! Taidan ruveta kokeilemaan kasvisruokienkin ohjeita! Saa luvan ukkokin tottua siihen että tässä talossa on nyt eri meininki! (vaikka kyllä se onneksi kannustaa kovasti eikä pelkää rehujakaan)