Ä
"äippä"
Vieras
Tuossa meidän vajaa puolivuotias ryömii lattialla. En kestä kun hän on niin suloinen <3 Poika on ollut (ja on edelleen) melko haastava tapaus, mutta en voisi rakastaa mitään niin paljon kuin tuota ihanuutta. Olen niin onnellinen, että olen saanut tuon päivänsäteen. Kertokaa tekin teidän ihanista muruistanne!
Tänne tulee paljon aloituksia siitä kun äiti ei jaksa omaa lastaan kun hän on niin kamalassa uhmassa tms. Tiedän varsin hyvin, että aina ei tunne olevansa maailman onnellisin kun lapsi kiukuttelee tai huutaa kurkku suorana, mutta tämä on nyt positiivinen ketju.
Kaikki me lapsiamme kuitenkin rakastamme. Eikö?
Oli pakko tulla tänne avautumaan kun olen yksin kotona eikä ole tässä nyt ketään jolle kertoa!
Tänne tulee paljon aloituksia siitä kun äiti ei jaksa omaa lastaan kun hän on niin kamalassa uhmassa tms. Tiedän varsin hyvin, että aina ei tunne olevansa maailman onnellisin kun lapsi kiukuttelee tai huutaa kurkku suorana, mutta tämä on nyt positiivinen ketju.
Oli pakko tulla tänne avautumaan kun olen yksin kotona eikä ole tässä nyt ketään jolle kertoa!