pajon maksaisit pikkuväkisarjan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
parikymppiä saapi siitä fisher pricen maatilasta jos on osat tallella(siis eläimet).
itse maksoin tuosta perulasta+parista ukosta+ parista autosta kirpparilla 7e ja minusta se oli pikkaisen kallis hinta, muttakun halusin sen nin maksoin.

taktori+peräkärry ehkä 4-5e, tuota paloautoa en tiedä kun en tiedä minkälainen se on.

parikymppiä saapi siitä fisher pricen maatilasta jos on osat tallella(siis eläimet).
itse maksoin tuosta perulasta+parista ukosta+ parista autosta kirpparilla 7e ja minusta se oli pikkaisen kallis hinta, muttakun halusin sen nin maksoin.

taktori+peräkärry ehkä 4-5e, tuota paloautoa en tiedä kun en tiedä minkälainen se on.

plääh siis ..pesulasta..

on osat ja ukot tallessa ja on ostettu samaan sarjaan ylimääräisiäkin(mitä ei tule normaalisti mukana) eli kyseessä se uusin ja isoi maatila mikä on myynnissä.

Yhteistyössä