Päiväuniaika = HUONEPELIAIKA :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla olis nyt valmiiksi tehty drinkki, pullonavaaja, joku piikki-työkalu, päiväkirja, lasin alunen, jääkimpale, kännykkä ja siivousliina. Mutta en keksi mitä pitäisi seuraavaksi tehdä, mitä tuolla drinkillä tehdään?

siihen tarvitaan toisesta lasista mehua, ja sitten pullosta rommia. niitä pitää lisätä useaan kertaan vuorotellen että drinkki on valmis. rommipullon sai sieltä baaritiskin takana olevilta pullohyllyiltä.

jääpala löytyy baaritiskin ihan vasemmasta laidasta, siinä on musta pakastimen luukku.
Onko sulla drinkissä jäämurska? Sulla pitäis olla muki jossa on mehua, sitä kaadetaan jäämurskan sekaan. Ja sitten rommia pullosta. Ja sitten taas mhua ja rommia... Avaimen saa sitten, kun drinkki on tehty.

Itse jumissa nyt.
Mulla on mm. laatikko joka ei aukea ja kortti/lappu jossa on reikiä enkä tiedä mitä noilla tehdään.

Alkuperäinen kirjoittaja katti:
Alkuperäinen kirjoittaja jei:
Alkuperäinen kirjoittaja katti:
no niin, nyt löytyi viinipullo ja metallinen laatikko johon tarvittiin koodi (joka oli helppo arvata)..

mä en pääse sen laatikon "lähelle" mihin sais nakuteltua koodin

saa klikattua itselleen sieltä nurkasta..

mistä v:n nurkasta??? siis nyt et tarkota sitä lipasta minkä sai sieltä lukitusta kaapista..??

Yhteistyössä