päiväunet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poika
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

poika

Vieras
Koskas teillä on pikkuset lopettaneet päikkärit? Tai onko siis joitakin taaperoita, jotka ei päikkäreitä tarvii? Meillä sälli vajaa puoltoista ja ei oo nyt nukkunu muutamaan päivään. Ihan pirtee on iltaan asti. Nukkuu yöllä n. 11 tuntii.
 

Yhteistyössä